Hop til indhold
Stavox

Automatisk pakkecentral


Thomads

Recommended Posts

Hej alle!

Jeg tænkte, at jeg lige ville fremvise det projekt jeg nu har gået og arbejdet på i det sidste par uger. 

Det er en pakkecentral, hvor alt stort set er blevet automatiseret, og derfor kun kræver et tryk på en knap for at det hele kører. Capture.PNG.42112f45728fe2aa03691c94efb71a5c.PNG

Alt der sker bliver noteret i logs, dvs. pakkemodtagning, levering, VIP køb mm.

Hvis du har nogle ideer til forbedringer eller rettelser, er du meget velkommen til at lave en kommentar!:v

Kontakt mig for køb af dupe + e2

[PRISEN ER FASTLAGT PÅ KUN 500K, OG KAN IKKE FORHANDLES]

 

Features

  • Automatisk pålæsning af pakker for postbudene
    • Den person som holder ved pålæsnings området, har mulighed for at aktivere pålæsningen af pakker
    • Der vil maksimalt kunne på læses 6 pakker, og hvis grænsen nåes, forhindrer systemet automatisk postbudet i at på-læsse flere pakker
  • Mulighed for køb af vip ved at skrive !SX 
    • VIP købere vil få refunderet leverancen på alle deres fremtidige bestillinger
  • Automatiske adverts hvert 3. minut
    • Man kan manuelt tilføje en ny advert ved at skrive !advert BESKED - Hvis der ikke er tilføjet en ny, afspiller den en tilfældig reklame fra en liste1.thumb.jpg.d5a722beeb0e9abab4db8441eba57f8b.jpg
  • Track & Trace!
    • Spillere kan skrive !track når der er en pakke på vej til dem for at spore den. De vil modtage en lignende besked:
    • [SX] Track & Trace. Chauffør: Gam3rKat | Afstand: 126.6 m. | Forventet leverings tidspunkt: 14:15:14
  • Automatisk estimeret leverings tidspunkt for pakker
    • Hver gang en pakke bliver leveret, noteres hvor lang tid det tog fra da pakken blev kørt afsted, til den blev leveret
    • Herefter vil den i fremtiden kunne fortælle den ca. estimeret leveringstid fra person til person baseret på hidtil leveringstider!
  • Nem ændring af firmaets navn [NYT]
    • Ved at skrive !navn Jeg elsker ost, bliver både skilte, adverts, kommandoer og forkortelser automatisk ændret / produceret. 
  • Statistik side der viser antal leveret pakker, antal VIP's, antal chauffører, antal penge indtjent og den mest aktive chauffør. [NYT]
    • Statistikken bliver automatisk gemt og opdateret, også selvom du sletter din dupe, smart!
  • Automatiske notifikationer
    • Hver gang der bliver pålæstet en pakke, vil modtageren få en PM, hvori chaufføren og den forventede leveringstid står.
    • Eksempler:
      • [SX] Din pakke har forladt vores lager. Chauffør: Gam3rKat | Estimeret leveringstid: 1 min. og 19 sek1.thumb.jpg.867b5fc9cdb2f1c81cbc30fcab791f2d.jpg
      • [SX] Velkommen til Stavox Express VIP. Alle dine fremtidige leveringer vil være omkostnings frie.
      • [SX] Du er blevet frataget dit VIP medlemsskab. Kontakt SX for yderligere information.
  • Automatisk nedskrivning af begivenheder
    • Hver gang der sker noget bemærkelsesværdigt, bliver det skrevet ned i logs
    • Det sker ved blandt andet: pakkemodtagelse, VIP køb, pakkelevering mm.
  • Crash fri og smart!
    • Pakkecentralen opererer med flere E2'er, der snakker sammen via datasignaler.
      • Eksempel: En E2 modtager alle anmodningerne om at lave en ny PM eller advert, som herefter sikrer, at det sker i den rigtige rækkefølge og uden at springe noget over.
      • Eksempel 2: En anden E2 holder øje med alle de nuværende postbudes lokalisationer, og sender den videre hvis der bliver anmodet om det. 
    • Vigtige variabler bliver gemt i en specifik persons entity
      • Eksempel: Hvis spiller 1 køber VIP, bliver købet gemt i personens entity. Dvs. at spilleren der har købt VIP, beholder sit medlemsskab, og man kan slette pakkecentralen, fjerne E2en mm. uden problemer.
      • Det samme gælder med den anslået leveringstid: Leveringstiden bliver gemt på spilleren og ikke i E2'en

 

Billeder

Spoiler

1.thumb.jpg.d5a722beeb0e9abab4db8441eba57f8b.jpg2.thumb.jpg.ffedc3c76a701f514568de322dd2f7ab.jpg1.thumb.jpg.867b5fc9cdb2f1c81cbc30fcab791f2d.jpg4000_screenshots_20180121125538_1.thumb.jpg.3fb810208cbaea13b1eb2be4485dcc53.jpg

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 90
  • Oprettet
  • Seneste svar
17 timer siden, ZeNoxXi skrev:

Du burde godt kunne køre det hele i en E2, så er 2 vel ikke nødvendigt?

Det kan man helt sikkert godt.

Jeg startede projektet for at lære mere om datasignaler, og da jeg er ret stor fan af hvordan de snakker sammen afhængigt af hinanden, så valgte jeg at udvikle pakkecentralen på den måde.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Thomads said:

Det kan man helt sikkert godt.

Jeg startede projektet for at lære mere om datasignaler, og da jeg er ret stor fan af hvordan de snakker sammen afhængigt af hinanden, så valgte jeg at udvikle pakkecentralen på den måde.

Fair nok, du skal bare tænke på at data signals er meget krævende i E2, så det kan hurtigt komme til at give flere problemer end det er gavn.

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, TheMadProRP© skrev:

hvad tænker du det ville koste når den komme til salg 

 

ville gerne købe den når det er så længe det ikke er alt for dyr

 

Det ved jeg ikke endnu, jeg skal nok skrive en pris så snart den bliver sat til salg

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, ZeNoxXi skrev:

Dynns system er da ikke færdig?

God pointe, men Dynn har mange projekter han skal se til, så det er forståeligt nok ikke noget, der bliver færdigt i nær fremtid, og jeg ser gerne at folk får gavn af mit arbejde, nu hvor jeg ikke selv har tid til at spille så meget mere :P

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Thomads skrev:

God pointe, men Dynn har mange projekter han skal se til, så det er forståeligt nok ikke noget, der bliver færdigt i nær fremtid, og jeg ser gerne at folk får gavn af mit arbejde, nu hvor jeg ikke selv har tid til at spille så meget mere :P

Hmm, pas på hvem du sælger til, der er ikke særlig mange der har rent mel i posen.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.