Hop til indhold
Stavox

[Solved] Jobindex


🔥0mar🔥
Message added by Emoyly,

Vi kommer ikke til at lave det her, da det ville være et relativt stort arbejde at lave, men ikke rigtigt tilføjer nok til gameplayet, til rent faktisk at være det værd.

Recommended Posts

18 minutter siden, 0mar skrev:

Hej, synes det kunne være fedt, hvis man kunne åbne en App der hed f.eks. Jobindex, og der fra skifte job. Så kunne der stå "Politiskolen mangler nye betjente, bliv det idag".

 

Kunne også være godt hvis man blev alle de kriminelle jobs via Silkroad!

Så du tænker at F4 menuen skal fjernes og laves op til en app?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year later...

Kunne være fedt med jobs som ikke var nogle man skulle skifte for at blive. Som "Jeg mangler en til at vande mine ""Planter"". Du får 10k i timen", eller "Jeg mangler en til at færdiggøre noget ""Arbejde"". Du skal """Hilse""" på en ven. Du får 20k etc

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Fattig skrev:

Kunne være fedt med jobs som ikke var nogle man skulle skifte for at blive. Som "Jeg mangler en til at vande mine ""Planter"". Du får 10k i timen", eller "Jeg mangler en til at færdiggøre noget ""Arbejde"". Du skal """Hilse""" på en ven. Du får 20k etc

Undskyld, men hvad fanden mener du? At folk kan lave jobopslag?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.