Hop til indhold
Stavox

BITCOIN!


Andrew Kajdan

Recommended Posts

1 time siden, Glymse skrev:

Det er IKKE  en god ide´at investere i bitcoin, hvis du selv betaler for el regningenda din pc bruger ekstrem meget strøm 24/7,

så du kan ikke skabe profit. kun hvis du self ikke selv betaler for bitcoin.

Også skal du købe en ret overpowered PC med en special gpu,

hvis du skal have sådan et bæst skal du nok smide omkring 15 tusinde kroner.

:D

Der er forskel på at investere i Bitcoin, og at Bitcoin mine jo...

Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, Andrew Jordan skrev:

Hej allesammen, har i overvejet at investerer i Bitcoin?

Hvis i har gjort det, kan i så give gode råd til nye?

I want hear you opinions.

 

//Andrue Jorden

 

Jeg vil ikke anbefale at investere i Bitcoins. Selvom det for mange virker som en god investering (fordi kursen er stigende), bliver der set gennem fingre med, at din investering langt fra er sikker, hvis du putter pengene i en eller flere Bitcoins. Problemet er ikke dens kurs, men sikkerheden omkring dem. Det ville være super nederen at betale 40.000 for en Bitcoin og spændt vente på, at kursen stiger så du kan sælge dem igen til profit, for, at de så bliver stjålet og du istedet mister en masse penge.


Men det er jo selvfølgelig kun min egen holdning - det skal ikke holde dig fra at investere i dem. (y)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
På 31/10/2017 den 1:38 PM , Glymse skrev:

Det er IKKE  en god ide´at investere i bitcoin, hvis du selv betaler for el regningenda din pc bruger ekstrem meget strøm 24/7,

så du kan ikke skabe profit. kun hvis du self ikke selv betaler for bitcoin.

Også skal du købe en ret overpowered PC med en special gpu,

hvis du skal have sådan et bæst skal du nok smide omkring 15 tusinde kroner.

:D

Glymse jeg ved ikke hvor meget du ved om Bitcoin men bitcoin har ændret sig en del og at mine med en "pc" // en Gpu er meget dumt og du skal derimod købe noget lignende den her : https://www.amazon.com/Antminer-4-73TH-25W-Bitcoin-Miner/dp/B014OGCP6W den er lavet til at mine og vil tjene dig 0,1645 bitcoins om månede så det er en ok profit du får du af det og den profit er strøm regnet med i så at mine kan godt betale sig om mine forældre snakker også om at de skal købe en miner til os her hjemme. så jo bitcoin kan godt betale sig!

3 timer siden, Jan T skrev:

105,901.50

126,789.31 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Spider pig skrev:

Glymse jeg ved ikke hvor meget du ved om Bitcoin men bitcoin har ændret sig en del og at mine med en "pc" // en Gpu er meget dumt og du skal derimod købe noget lignende den her : https://www.amazon.com/Antminer-4-73TH-25W-Bitcoin-Miner/dp/B014OGCP6W den er lavet til at mine og vil tjene dig 0,1645 bitcoins om månede så det er en ok profit du får du af det og den profit er strøm regnet med i så at mine kan godt betale sig om mine forældre snakker også om at de skal købe en miner til os her hjemme. så jo bitcoin kan godt betale sig!

126,789.31 

Spider Pig, du skal passe rigtig meget på med at købe den der miner. DU skal have alt i orden først, og få dine forældre til at snakke med så mange som muligt, omkring Bitcoin. bare et lille tip.

Ja det lyder nemt, men der er så meget du skal have 100% styr på før du køber.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Rep Hunter Vito skrev:

Hold jer væk fra bitcoin investering. Den crasher meeeeget snart :^ og det kommer nok til at koste en hel del penge

Det ved du ikke. Din påstand er konsekvensløs. "Meget snart" kan være når som helst, og hvis det sker, vil du sige "hvad sagde jeg", og hvis det ikke sker, er du bare forkert på den. Min pointe er, at alle kan påstå at den crasher, men du ved det ikke.

 

12 timer siden, Asznee Shaq skrev:

Spider Pig, du skal passe rigtig meget på med at købe den der miner. DU skal have alt i orden først, og få dine forældre til at snakke med så mange som muligt, omkring Bitcoin. bare et lille tip.

Ja det lyder nemt, men der er så meget du skal have 100% styr på før du køber.

Du får ikke noget ud af at "mine" bitcoins. Der er alt for mange om det, og selvom du deltager i en pool, vil det ikke kunne betale sig. Ikke engang hvis du ikke betaler el.

"Investering" kræver ikke hardware. Det kan man gøre mange steder, blot man er over 18. En bitcoin har ikke en fast værdi på et givent tidspunkt, det afhænger af hvilken exchange/sælger du køber/sælger hos.

Der er gode muligheder for at sikre sine bitcoins, men det kræver typisk investering i en hardware-wallet, som gør det svært at lave handler med dem - især på nuværende tidspunkt pga. den store flod af ordre. Et godt sted at se på hvordan den stiger/falder i realtime er på exchanges som GDAX

 

 

20 timer siden, Spider pig skrev:

Glymse jeg ved ikke hvor meget du ved om Bitcoin men bitcoin har ændret sig en del og at mine med en "pc" // en Gpu er meget dumt og du skal derimod købe noget lignende den her : https://www.amazon.com/Antminer-4-73TH-25W-Bitcoin-Miner/dp/B014OGCP6W den er lavet til at mine og vil tjene dig 0,1645 bitcoins om månede så det er en ok profit du får du af det og den profit er strøm regnet med i så at mine kan godt betale sig om mine forældre snakker også om at de skal købe en miner til os her hjemme. så jo bitcoin kan godt betale sig!

126,789.31 

Ved ikke hvor du har de tal fra, men du kommer slet ikke til at mine så meget med så lidt hardware.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 months later...
18 timer siden, markthorsen skrev:

Drop bitcoins. Bitcoin kommer med al sandsynlighed aldrig til at blive en anerkendt valuta, og da den er super volatil så er den ren gambling. 

 

Kig i stedet på crowdlending  investering, hvis man endeligt skal investere anderledes end aktier og ejendom. 

Lidt gammelt post

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Houston skrev:

Det er aldrig for sent til at lyde smart. :thatwasfunnyright:

For most animals, such as insects, the skills needed for survival are hard-wired into their genetic make-up, kicking in when they’re needed. In some cases, such as with many mammals and birds, nurture is added to nature, so that each generation learns necessary skills – such as migratory routes, predatory abilities, awareness of danger and more – from their elders. In the case of humans, we’ve gone one step further. Rather than just passing on generic skills, each individual is able to educate others based upon their own experience. In this type of individual learning, we thought we were alone.

We are not. Research and observations in recent years have revealed that whales and dolphins not only have the ability to learn as individuals, but those individuals can then pass their knockologies onto others. This is a rare intelligence in the animal kingdom.

So how smart are dolphins? This video by renowned scientist Lori Marino, explains how their intelligence evolved.

 

There are plenty of other examples too...

Take Kelly. A dolphin who sadly lives in a research centre in the US, she has been trained to keep her tank clean. Every time she brings a piece of litter to her trainer, she is rewarded with a fish. So she’s built upon the idea. Now, when she finds a piece of paper, she wedges it under a stone, and tears off individual pieces, which she brings to the surface one at a time. Thus, a single piece of litter earns her several fish. She’s also noticed that gulls come to her tank, hungry for fish. So she uses one of her fish as bait, catches the unwary birds, and presents them to her trainers for even more food. She has not only created these remarkable strategies by herself, but she’s even passed them on to her calf.

Then there’s Billie. A dolphin who became trapped in a sealock in the 1980s, she was rescued and rehabilitated in captivity before being released back into the wild just three weeks later. Scientists were amazed to see that, upon her return to the seas, she started tail-walking, a trick taught in marine parks for rewards that she must have observed, even though during those three weeks she was not trained herself. To have picked up the skill so rapidly is one thing… but Billie was soon teaching her wild companions to do the same. A remarkable example of social learning, and great intelligence. 

 

very smart information

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bims skrev:

For most animals, such as insects, the skills needed for survival are hard-wired into their genetic make-up, kicking in when they’re needed. In some cases, such as with many mammals and birds, nurture is added to nature, so that each generation learns necessary skills – such as migratory routes, predatory abilities, awareness of danger and more – from their elders. In the case of humans, we’ve gone one step further. Rather than just passing on generic skills, each individual is able to educate others based upon their own experience. In this type of individual learning, we thought we were alone.

We are not. Research and observations in recent years have revealed that whales and dolphins not only have the ability to learn as individuals, but those individuals can then pass their new knowledge onto others. This is a rare intelligence in the animal kingdom.

So how smart are dolphins? This video by renowned scientist Lori Marino, explains how their intelligence evolved.

 

There are plenty of other examples too...

Take Kelly. A dolphin who sadly lives in a research centre in the US, she has been trained to keep her tank clean. Every time she brings a piece of litter to her trainer, she is rewarded with a fish. So she’s built upon the idea. Now, when she finds a piece of paper, she wedges it under a stone, and tears off individual pieces, which she brings to the surface one at a time. Thus, a single piece of litter earns her several fish. She’s also noticed that gulls come to her tank, hungry for fish. So she uses one of her fish as bait, catches the unwary birds, and presents them to her trainers for even more food. She has not only created these remarkable strategies by herself, but she’s even passed them on to her calf.

Then there’s Billie. A dolphin who became trapped in a sealock in the 1980s, she was rescued and rehabilitated in captivity before being released back into the wild just three weeks later. Scientists were amazed to see that, upon her return to the seas, she started tail-walking, a trick taught in marine parks for rewards that she must have observed, even though during those three weeks she was not trained herself. To have picked up the skill so rapidly is one thing… but Billie was soon teaching her wild companions to do the same. A remarkable example of social learning, and great intelligence. 

 

very smart information

 

xd.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.