Hop til indhold
Stavox

håndjern til politiet for mere rp


Nurzhan

Recommended Posts

hej det kunne være fedt hvis vi kunne få håndjern på serveren til politet så de ikke skal fange folk hele tiden så det bare kan taze dem og lægge dme i håndjern så bliver de langsommer og det bliver mere realistisk i spillet tror folk vill kunne lide især politiet for så bliver det sjovere og nemere for politiet og tyve får noget mere udfordring i spillet istedet for de bare hopper væk men bare nogen man kan putte på folk når de er tasset så man kan styre dem når de kommer op så serveren bliver mere rp :D håber folk vil like så vi kan få det

Link til kommentar
Del på andre sites

Det ville være helt iorden at få på serveren, har set det på nogle andre servere. MEN der skal være regler angående det, da folk vil bare gå væk når de er kommet i håndjern, så vil sige at der skal være regler, så snart du er i håndjern kan du ikke kæmpe / stå imod på nogen måde, det eneste du kan er at følge med.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 4/11/2015 23.54.54, Pwedmy said:

Det ville være helt iorden at få på serveren, har set det på nogle andre servere. MEN der skal være regler angående det, da folk vil bare gå væk når de er kommet i håndjern, så vil sige at der skal være regler, så snart du er i håndjern kan du ikke kæmpe / stå imod på nogen måde, det eneste du kan er at følge med.

Jeg tænker at når man er i håndjern, kan cp højreklikke på dig og få dig til at følge med uden modstand.

 

 (Jeg siger ikke dette bliver en feature det er Dynato og Johns job)

 

-Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Jan T said:

Jeg tænker at når man er i håndjern, kan cp højreklikke på dig og få dig til at følge med uden modstand.

 

 (Jeg siger ikke dette bliver en feature det er Dynato og Johns job)

 

-Jan

Det kan også være en mulighed.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Jan T said:

Jeg tænker at når man er i håndjern, kan cp højreklikke på dig og få dig til at følge med uden modstand.

 

 (Jeg siger ikke dette bliver en feature det er Dynato og Johns job)

 

-Jan

Hvis der bliver tilføjet håndjern bliver dette også en del af det. Selvom det komplicerer processen i at lave det en del, synes jeg bestemt det er et must. Der er ikke nogen grund til at lave endnu flere ting hvor der kommer flere regler på.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, DyNATO said:

Hvis der bliver tilføjet håndjern bliver dette også en del af det. Selvom det komplicerer processen i at lave det en del, synes jeg bestemt det er et must. Der er ikke nogen grund til at lave endnu flere ting hvor der kommer flere regler på.

Husk hvis dette bliver added, skal der også være en måde at få dem af like holde E på spilleren. (Også for vennerne)

 

 

Lyder godt Dynato håber det bliver added.

 

 

-Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.