Hop til indhold
Stavox

[Solved] POLITI WHITELIST


Pablο
Message added by DetBareMads

Det er planene at der skal være lidt mere struktur i politiet. Dog skal vi stadig lige have snakket om, hvordan det skal fungere.

Recommended Posts

Jeg har i lang tid godt kunne lig at RP som politi. 

 

Men hader når nogen som ikke kan finde ud af rp bare skal ødelægge det hele for alle andre som kan se (RP'en), istedet for bare at dræve alle for at kunne få lov til at skyde.

Vil bare gerne ha lidt fokus på dem som gerne vil det og syntes det er sjovt at rp.

 

/////////////////////FX./////////////////////

 

Jeg var i en gidselsituation den 17-10/27. Vi var Ca 6-7 Politi. Hvor jeg skulle tale til de kriminelle for at få gidslet ud sikkert. jeg fik politiet til at lægge deres våben, og vi snakket Ca 2 min, INDTIL. Et lille barn begyndte at skyde på 1 af dem, og alt politi blev skudt til sidst, 

 

/////////////////////////////////////////

 

Tak fordi i tog jer tid til at læse det :D Skriv gerne jeres menig

Link til kommentar
Del på andre sites

Moin.

Kan følge dig i næsten alt hvad du har skrevet. Nogle betjente ønsker bedre RP, mens andre betjente er lidt trigger-happy. Jeg forstår godt hvorfor du vil gøre det til et whitelist job, men jeg tror ikke det ville være løsningen.

Jeg tror derimod at hvis en Indsats-leder ved hvad han har gang i, så vil han kunne skabe bedre RP hos alle betjente. - Så hvis man gør Indsats-lederen  til et whitelist job, så tror jeg at man kan få bare en smule bedre RP.

 

Jeg kan prøve at uddybe:

Hvis der nu opstår en gidsel situation, så må de andre betjente først rykke ind, når en indsats-leder har godkendt det. - Altså at indsats-lederen står får hele operationen (Som i virkeligheden)

Det kan være svært at få så god RP på Stavox, blandt andet fordi vi har hver vores opfattelse af tingene. 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, Middi-Pulsen said:

Moin.

Kan følge dig i næsten alt hvad du har skrevet. Nogle betjente ønsker bedre RP, mens andre betjente er lidt trigger-happy. Jeg forstår godt hvorfor du vil gøre det til et whitelist job, men jeg tror ikke det ville være løsningen.

Jeg tror derimod at hvis en Indsats-leder ved hvad han har gang i, så vil han kunne skabe bedre RP hos alle betjente. - Så hvis man gør Indsats-lederen  til et whitelist job, så tror jeg at man kan få bare en smule bedre RP.

 

Jeg kan prøve at uddybe:

Hvis der nu opstår en gidsel situation, så må de andre betjente først rykke ind, når en indsats-leder har godkendt det. - Altså at indsats-lederen står får hele operationen (Som i virkeligheden)

Det kan være svært at få så god RP på Stavox, blandt andet fordi vi har hver vores opfattelse af tingene. 

Ja whitelist på indsatsleder kunne være en god idé men det med at det er ham der sklamstyre operationen kommer nok aldrig til at ske.... 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 10/19/2017 at 02:11, Måge said:

Du har taget præcis det samme post som i general diskussion

 

Kom dog med noget nyt

Som også er hans, så vidt jeg ved. Det er bare rykket.

-

Vi har planer om at give bedre mulighed for at lave en bedre politistyrke, det kommer sammen med app’en da der vil foregå en del administration over den.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 18/10/2017 den 3:22 PM , Middi-Pulsen skrev:

Moin.

Kan følge dig i næsten alt hvad du har skrevet. Nogle betjente ønsker bedre RP, mens andre betjente er lidt trigger-happy. Jeg forstår godt hvorfor du vil gøre det til et whitelist job, men jeg tror ikke det ville være løsningen.

Jeg tror derimod at hvis en Indsats-leder ved hvad han har gang i, så vil han kunne skabe bedre RP hos alle betjente. - Så hvis man gør Indsats-lederen  til et whitelist job, så tror jeg at man kan få bare en smule bedre RP.

 

Jeg kan prøve at uddybe:

Hvis der nu opstår en gidsel situation, så må de andre betjente først rykke ind, når en indsats-leder har godkendt det. - Altså at indsats-lederen står får hele operationen (Som i virkeligheden)

Det kan være svært at få så god RP på Stavox, blandt andet fordi vi har hver vores opfattelse af tingene. 

Jeg er meget enig. For jeg har selv en dag prøvet hvor jeg var indsatsleder og så lavet vi et raid mod en KOS base og de 5-6 politi som faktisk kom de ventet på at jeg udtænke scenarie og så da jeg gav GO! ordet så startet vi raidet og det gik faktisk godt pga en blanding af samarbejde og komplex kontakt med lederen. Såå det vil være en god forbedring vis Indsatsleder jobbet fik en form for whitelist. (y):excited:

Det var bare lige mit indput til dette forslag :)

Link til kommentar
Del på andre sites

E9! 

 

Jeg syntes måske også at det kunne være en ide med at alt politi skulle whitelistes! Har oplevet så mange gange at nogle der ikke læser reglerne siger ''Ja, du kørte så for hurtigt!'' Hvor de ikke har nogle måling på mig. Så vis man kunne gøre det sådan at man kom ind i et rum på ts hvor en admin skulle spørger en som gerne ville være politi om nogle regler, og nogle ''Hvad ville du gøre'' Som jeg staff team har planlagt i skal spørger om. :) Det er alt for nemt med en topic ligesom staff ansøgning.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.