Hop til indhold
Stavox

[Solved] Pakeringsbøde til politi og indsatsleder


kurt kong

Recommended Posts

Hej

 

Jeg tænkte på om man ikke kunne tilføje en funktion til polaritet så de kunne give biler der holdte ulovligt parkeringsbøder. Jeg synes tit at det er irriterende at fordi man glemte at sætte blink på at man bliver nød til at hente sin bil for 10.000 kr. inde på PD hvor man også skal våbentjekkes og ID tjekkes. At give politiet en funktion til at give parkeringsbøder ville også bringe en mere realistisk RP oplevelse inde på serverne.

 

Jeg tænkte at man kunne give parkeringsbøder ligesom man giver normale bøder til folk. C + højreklik på bilen -> Prisen på parkeringsbøden.

 

Regler som jeg synes der skal være med:

  • Hvis man har fået en parkeringsbøde har man 5 minutter til at hente sin bil og betale den for ellers har politiet lov til at hente den.
  • Hvis man er uheldig og har fået en bøde kommer det som tekst frem nede i højre hjørne at man har fået en bøde på <bestemt pris> og kan hente den inden for 5 min.
  • Politiet skal give en bøde imellem 2000-6000 (borgmesteren vælger prisen på parkeringsbøder når han laver regler)
  • Når man sætter sig ind i sin bil som har fået en bøde kommer der et pop-up vindue frem hvor man kan vælge at betale bøden. ( JEG SYNES IKKE AT DER SKAL VÆRE TIMER PÅ MAN FÅR BARE IKKE LOV TIL AT KØRE FØR MAN HAR VALGT AT BETALE DEN ELLER AT LADEVÆR)
  • Hvis man vælger ikke at betale bøden bliver man eftersøgt i 10 min. (Jeg synes at 5 minutter lyder for lidt til parkeringsbøder)
  • Betjenten har en timer (ligesom NLR timeren) der viser hvor lang tid der er tilbage før han må tage bilen. Hvis bøden betales forsvinder timeren.
  • Hvis bøden ikke betales og betjenten(e) opdager bilen må de gerne tage den inden for 10 min. efter bøden ikke betales.
  • Andre betjente kan tjekke om en bil allerede har fået en parkeringsbøde ved at prøve at give den en hvor der så nede i højre hjørne kommer til at stå "Denne bil har allerede fået en bøde af <Rp navn>" (kunne også være fedt hvis der var en bestemt farve outline på bilen ligesom betjente kan ansøge mekanikere om at hente en bil er der en gullig outline. Der kunne f.eks. være en blå outline rundt om en bil som kun betjente kunne se hvis der allerede var en bøde på en ulovlig parkeret bil)
  • Jeg synes ikke at man skal give en bil en bøde hvis der allerede sidder en i den... bortset fra hvis det ikke er bilens ejer der sidder i den. (gælder ikke hvis den er stjålet) for hvis der allerede sidder en ejer i bilen kan man bare bede ham om at gå ud af bilen og give ham en normal bøde der.

 

 


Jeg synes ikke at Jobbet Pakeringsvagt skal tilføjes da der helt sikkert ikke ville være nogen der ville spille den. Derfor tænkte jeg at man bare kunne tilføje funktionen til et job der allerede er på serverne og spilles tit.

 

 


REGLER FOR PAKERING (ideér)

  • En bil må gerne holde på græs uden for byen og der behøves ikke blink hvis den ikke har kontakt til vejen.
  • En bil må GERNE holde ved et fortov hvis den har blink.
  • En bil må gerne holde på en pakeringsplads
  • En bil må gerne holde i en privatbolig/base
  • En bus må gerne holde ved et busstoppested hvis buschaufføren er i bussen og der er blink på
  • En anden politibil eller lægebil må gerne holde på vejen hvis den har sirene/udrykningsblink på

 


Hvis der er nogen der har en God idé til hvordan parkeringsbøder kunne fungere så skriv dem i kommentaren. Hvis du godt kan lide min idé med parkeringsbøder så skriv +rep og +rep min post så jeg ved om folk kan lide det. Hvis du ikke kan lide ideen så skriv hvorfor i kommentaren.

 

Hilsen Kong Kurt :blush:

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 13/10/2017 at 01:24, Mads (ULTRA SPINNER) said:

+REP

 

skide god ide! Det lyde mega fedt og det er et langt post 

synes personligt selv at det er fedt når folk bruger tid på deres forslag (ikke at jeg selv gør det)

 

mvh. ULTRA (Mads)

Tak skal du have :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.