Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag til revurdering af hvad en bus chauffør må og ikke må


Willy

Recommended Posts

Jeg har ikke tænkt mig at nævne navne, men derimod tage udgangspunkt i de handlinger der er blevet gjort under jobbet som Buschauffør.

Dette er kun forslag - vil allerhelst ikke udstille mig selv som bedre.

 

  • Når man er buschauffør, er man ikke forbryder, ligeledes skal man heller ikke misbruge bussen som rammebuk. Den kan ikke skubbes til side, hvilket gør den næsten uovervindelig. 
  • Battering ram er også ubrugelig mod bussen, da den besidder en form for "prop" funktion, hvilket gør, at man kan rende rundt indeni, men stadig have den på lås.

 

Jeg ved ikke om der rent faktisk allerede er taget hånd om "problemet", men ville gerne lige stille det frem i lyset, at "nogen" ikke forstår, at beherske bussens fordele. - Og, at det på nuværende tidspunkt, er et problem der måske skal til livs.

 

*Flyt gerne opslaget, hvis det er under den forkerte diskussion.

 

~Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Battering Ram problemet er fixed, evt. så kig under "Bus DRIVER I Jobs" Der vil DyNATO løbende opdatere hvad der bliver ændret og fixede.

- Er helt enig med at folk bruger bussen forkert, og super forslag.

dog: Dit post skulle helst ligge under "Forslag" da det her er et forslag.

 

// SimoN

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.