Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban please


williamzusk

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:162194382

Hvorfor skal du unbannes: 

 

Jeg fik et ban i går, som jeg ikke helt forstår, jeg er stadig meget ny i spillet, og prøver på bedste vis at forstå reglerne. 

Jeg fik et ban fordi jeg satte en plade og kravlede op på,  fordi at der var en som gjorde det samme og på den måde kom op i luften, jeg spillede som politimand, og han var tyv, min hensigt var derfor at stoppe ham og 1. fortælle ham at man ikke må bygge for at komme op i luften. 2. Fange ham. Tyven blev bannet og det samme gjorde jeg. 

 

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at spille i resten af weekenden, og jeg kan garantere at jeg har lært min lektie nu.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:162194382

Grund: Prop surfe - Læs reglerne

Navn: williamzusk

AdminID: STEAM_0:1:49765632 - ZeNoxXi [admin] - Profil

Unban: 01-10-17 22:57

Banned: 29-09-17 22:57


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har fået ret så mange straffe indenfor 360 minutter, herunder 2 bans. De ting du har fået, kunne godt tyde på at du ikke har læst reglerne, og du ikke er så godt med i det her rp miljø. Som du også skriver, så er du ny i spillet. 

Jeg vil gerne give dig en chance, da jeg tror på, at du bare lige skal finde ud af hvordan det fungere, og du virkede enlig ret fornuftig i går. Og så også det med at du laver en unban request, som viser at du virkelig vil prøve, og ikke bare går ind på en anden server. 

 

Nu kender jeg ikke din alder, eller hvor god du er til engelsk, men hvis du kan, kunne du jo evt. læse dette http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=121485865 så du kan få en foreståelse for darkrp, og hvordan man spiller det.

 

Du må bare love mig 1 ting

- Du læser alle reglerne, og hvis der er noget du ikke forstår, så kontakter du bare mig, eller en anden staff okay :) ?

@williamzusk

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.