Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fjern metagame reglen


Knixx [DK]

Recommended Posts

Som jeg ser det er der ingen der overholder reglen metagame, jeg synes også selv den burde fjernes fordi det er darkrp kan godt se det er nedern hvis man har kidnapped en og man så snakker ts3/skype og siger hvor man er, men det her er kun darkrp det går nok efter min mening, ved ikke hvad i siger til det her +support hvis du er enig -support hvis du er uening lad os se hvad folk synes :D!

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså: Alle metagamer, men hvis reglen bliver fjernet synes jeg det ville blive for slemt. Dem man opdager metagame, for self. også en straf. 

Det er desværre sådan at meget få overholder metagame reglerne, men heller få end ingen.

Jeg synes IKKE den skal fjernes.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

At fjerne metagame reglen ville gøre det umuligt at holde serveren kørende i rp. Det ville være lidt ligesom at sige, alt hvad du er / siger / gør er både OOC og IC.
Dette ville slet ikke give mening at fjerne da det er en regel du altid har på rp servere. Det vil siges at den rent faktisk burde være meget mere striks end det rent faktisk er.

- Denne regl bliver ikke fjerne, lukket.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.