Hop til indhold
Stavox

[Solved] En bedre RP oplevelse (QOL)


kurt kong

Recommended Posts

Hej Stavox staff (og folk der læser mit forslag)

 

Jeg synes at det er en fed RP server... Men når man tænker på at det skal forestille at være realistisk inde på serveren kunne det så ikke være fedt med forskellige vejrtyper inde på serverne...

 

Jeg fandt det her MOD/Addon til gmod som ændre vejret inde på serveren... Moddet tilføjer også nat og dag cyklus og ting som nedbør (sne kunne være fedt at have ved juletiden :blush:)

 

Admin settings: Man kan som Admin inde på moddet ændre instillinger som hvornår der kommer regn og hvor langt tid dag/nat cyklusen varer... (Det kunne være fedt hvis de ændrede sig efter virkelighedens tid og vejr)

 

Lamper: Moddet tilføjer også lys til lamper og etc.... Det tænkte jeg også kunne være en god ide til gadelamper i evocity og rockford da de ellers kun er der for at forhindre billister i at køre galt.... Giver også lidt mere stemning om aftenen.

 

Skyboxes: Moddet har også forskellige skyboxes som kan ændres manuelt... Det kunne f.eks. være fedt at når det regnede at skyboxen blev til en masse grå skyer... At når det sneede at himlen blev et helt tæt lag skyer.... At når der var solskin kun var et par skyer på himlen eller helt skyfrit... (flere skyboxes kommer med opdateringer)

 

Håber at i tænker over moddet da jeg synes at det kunne være fedt og bedre for Roleplaying oplevelsen inde på serverne.... :)

 

Link til mod : https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1132466603

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.