Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Requst - Nichlas X og Breaky X


Mirikin

Recommended Posts

Dit in-game navn: Oliver Queen

Vedkommendes in-game navn: Nichlas X og Breaky X

Dit SteamID: STEAM_0:1:51871099

Vedkommendes SteamID: Nichlas: STEAM_0:0:101194759 Breaky: STEAM_0:1:78550049

Tidspunkt for hændelse: Cirka 21:55

Hvad regler er blevet brudt: RDM en del politiregler, og så bare det med at bruge hovedet.

Hvad skete der?: Kommer kørende rundt om hjørnet hvor jeg ser en mand som bliver tazet, hvorefter 2 betjente stiller sig op og henretter ham. Midt på gaden.

Beviser:
Link til kommentar
Del på andre sites

Mange gange kan det her godt være for sjov, hvis alle er med på det. Det skader ham jo ikke, når han er tased, men de dræber ham dog til sidst. Det er så ikke smart at gøre det midt på gaden, hvor alle kan se det, da det ødelægger andres rp.

 

Tænker lige at jeg tager en snak med Breaky og Nichlas omkring det her engang i morgen, hvis de er online.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 hours ago, ZeNoxXi said:

Mange gange kan det her godt være for sjov, hvis alle er med på det. Det skader ham jo ikke, når han er tased, men de dræber ham dog til sidst. Det er så ikke smart at gøre det midt på gaden, hvor alle kan se det, da det ødelægger andres rp.

 

Tænker lige at jeg tager en snak med Breaky og Nichlas omkring det her engang i morgen, hvis de er online.

Jeg har sådan set heller ikke noget imod at de hygger sig, men det her INTET med RP at gøre, og får alle til at stoppe op og se hvad fuck der lige sker.
Det ødelægger som sagt RP, hvis man lige er kommet godt ind i det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Breaky said:

Hej, så den person som står der er Marcus og han har været med på hele joken. Så ser ikke grunden til at du laver en ban reqeust, da hhvis vi skød på Marcus uden grund ville vi nok få ban :)

Som skrevet er jeg ligeglad med hvad i gør, det er måden i gør det på. 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, Breaky said:

Ser ikke problemet i at folk har det sjovt?...

Problemet er, at du ødelægger andres rp, ved at stå og skyde en person uden grund midt på gaden. Problemet er ikke at du skyder ham, men at det er midt på gaden, hvor der er mange spillere som rp'er. Dog er jeg godt klar over, at der ikke er særlig mange spillere på, men tvivler på, at alle har været med på det, når der bliver lavet en ban request på jer.

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutes ago, ZeNoxXi said:

Problemet er, at du ødelægger andres rp, ved at stå og skyde en person uden grund midt på gaden. Problemet er ikke at du skyder ham, men at det er midt på gaden, hvor der er mange spillere som rp'er. Dog er jeg godt klar over, at der ikke er særlig mange spillere på, men tvivler på, at alle har været med på det, når der bliver lavet en ban request på jer.

Præcis

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Guzern said:

Jeg var der i går aftes da de skød marcus på gaden, grunden til jeg giver mit input er fordi de RDMede ALLE de normalt ville arreste, fx skød de efter mig fordi jeg kørte rundt i min bil.

Jeg var borgmester på det tidspunkt. Breaky skød 3 gange en "Stop Bil Ting" på mig, for derefter bare at gå hen til bilen og skyde på den. 3 gange...

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Oliver Queen skrev:

Jeg var borgmester på det tidspunkt. Breaky skød 3 gange en "Stop Bil Ting" på mig, for derefter bare at gå hen til bilen og skyde på den. 3 gange...

Det har vi haft en admin case med, Jeg skød stop bil ting på den bil hvor jeg siger: "KØR NU ORDENLIGT!" Så bliver jeg skudt i rykken med en M82. Hvor jeg tager dækning ved din bil jeg rammer den nok med min sniper en eller 2 gange pga jeg strafer for at ikke blive ramt / for at ikke være et nemmere target.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutes ago, Breaky said:

Det har vi haft en admin case med, Jeg skød stop bil ting på den bil hvor jeg siger: "KØR NU ORDENLIGT!" Så bliver jeg skudt i rykken med en M82. Hvor jeg tager dækning ved din bil jeg rammer den nok med min sniper en eller 2 gange pga jeg strafer for at ikke blive ramt / for at ikke være et nemmere target.

Så det er "tilfældigt" at du 3 gange bruger min bil som "dækning" og skyder på den? 3 GANGE? Er du seriøs lige nu? Du havde også flere gange skudt på andre folks biler når de kørte væk?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Oliver Queen skrev:

Så det er "tilfældigt" at du 3 gange bruger min bil som "dækning" og skyder på den? 3 GANGE? Er du seriøs lige nu? Du havde også flere gange skudt på andre folks biler når de kørte væk?

Som jeg sagde har vi haft en admin case med det her.

Link til kommentar
Del på andre sites

 

5 minutes ago, ~Rasmus~ said:

Oliver det personen som skal Kalde admin det ham de "Draber Ham" ikke dig Så spild af @ZeNoxXi tid Mvh Rasmus

At kalde admin, og at lave en ban request er to forskellige ting.

 

Jeg har snakket med Breaky og Nichlas over ts, og har konfronteret dem begge med det. 

Jeg har valgt ikke at give dem nogle straf, men en verbal advarsel, om at det helst ikke skal ske igen, i offentligheden, undtaget hvis alle er 100% med på det.

 

Hvis du har andet at tilføje eller spørgsmål, så kontakt mig over forum, eller join vores teamspeak.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.