Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ozcars staff-ansøgning


pscar

Recommended Posts

Ingame navn: Ozcar


SteamIDSTEAM_0:1:93961312


IRL fornavn: Oscar


Alder: 12 (Vil dog selv sige jeg er moden af min alder)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja. jeg har tidligere ejet min egen minecraft server. Men dog ikke så meget.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har spillet på serveren i lang tid nu syntes jeg. Jeg kan mange regler udenad og jeg holder altid hoved koldt under pressede situationer. Jeg har næsten ingen venner(IRL) på serveren, hvilken jeg syntes gør at jeg ikke giver særbehandling. Siden jeg er lidt "mærkelig" står jeg op klokken 9 cirka om morgenen og imodsætting til andre staff medlemmer, kan jeg være på tidligt om morgenen som jeg ville syntes som spiller ville være rart!(Da der er meget regelbrydning om morgenen) Jeg føler jeg er mere kvalificeret pga. at jeg elsker og tale med mennesker og ville gerne køre en case ud vis de beder om det. Jeg forholder mig altid kritisk. Og vil altid høre dem der er i case fuldt.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg kan nogle "få" commands som !goto, !ban, !cb osv. Jeg er altid åben for læring fra mine kollegaer, da det kan hjælpe mig på min vej til at blive en bedre staff :D

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger min mic frem for alt. Jeg skriver kun en hvis det ikke er muligt at tale. Jeg føler også jeg er god til at formulere mig skriftligt, selvom nogle ville sige at hvis man går i 6 klasse man stadig mangler noget, og det jeg enig i. men jeg af min alder er god til at gøre så folk forstår hvad jeg mener!

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på alle dage fra cirka 14:45 til 21:00 i hverdagen i weekenden har jeg mulighed for at være på fra 9:00 til 22:30. Selvfølgelig er der dage hvor jeg skal til cross eller fødselsdag, men for det meste kan jeg være på hverdag! 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Spiller mest på Evocity, men kan nogle gange hoppe på en gang Rockford. Jeg vil ELSKE at hjælpe dette fantastiske fællesskab med at blive bedre for alle!

 

Knus og Kram

-Oscar!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.