Hop til indhold
Stavox

[Solved] Information om "Stavox i udlandet"


empty

Recommended Posts

Nye/vigtige ting er blevet markeret med GUL

Nyttigt viden

*  Dette post er meget outdated

-

* Kan man få sine penge/biler og andre diverse ting flyttet over på den engelske server? Svaret er nej.

Det som bliver synkroniseret er serverbans, carbans, mutes og andre straffe du kan få på den danske server.

 

 

 

Hej alle sammen!:)

Da der er en god sjat personer som skriver og undre sig over den nye server, ville jeg lige lave et post som går igennem disse punkter:

 

  • Hvilket map kommer serveren til at bruge?

        - Forflytning af staff

  • Kommer den engelske server til at køre de samme addons?
  • Bliver vores vip, penge, biler og andre diverse ting flyttet over til den engelske?

 

VILLE GERNE LIGE GØRE FOLK OPMÆRKSOMME PÅ AT ALT I SER HERINDE KAN ALTID BLIVE ÆNDRET INDEN OG EFTER SERVER START

 

Hvilket map kommer serveren til at bruge?

download.jpg.5030e19f0da9984b68678433634433e5.jpg59b465e1a286a_download(1).jpg.2c04e914a3f3bed4a2f50acb4d950b01.jpg

Vi kommer ikke til at bruge hverken RockFord eller EvoCity, men en lille blanding ved navn PinesCity. (mappet kan downloades her)

Pinescity er et nyt map som er blevet lavet af en gut ved navn gOUFFLU. Mappet er cirka på størrelse med EvoCity (hvis ikke større) og kommer til at blive opdateret hen af vejen af mig, så hvis man har noget fedt man gerne vil have derind, så giv da lige en pm!:)

 

Forflytning af staff

I starten er man mere end velkommen til at få sin rank flyttet over til den engelske server og hjælpe med at få den igang. (du skal kunne engelsk)

Senere hen når serveren begynder at får en spillerbase, kan man spørge Dynn eller Emoyly om i kan få flyttet jeres staff til den engelske, hvis man hellere vil være staff der.

 

 

Kommer den engelske server til at køre de samme addons?

Den engelske server kommer til at køre 99.99% som den danske angående addons. Så i vil kunne det samme, dog kommer der nogen nye politi uniformer og andre diverse models som er dansk lavet.

 

Bliver vores vip, penge, biler og andre diverse ting flyttet over til den engelske?

Mange har spurgt om man kan få sine penge/biler og andre diverse ting flyttet over på den engelske server, svaret er nej.

Det som bliver synkroniseret er server bans, carbans, mutes og andre straffe du kan få på den danske server.

 

Det var lige et hurtigt post.

I må stadig meget gerne skrive til enten Dynn, Emoyly eller mig omkring serveren.

Man kan også stille spørgsmål i kommentarfeltet hvis det lyster!:)

 

God aften til jer alle.

Link til kommentar
  • Svar 83
  • Oprettet
  • Seneste svar
9 timer siden, empty skrev:

Vi har ikke besluttet endnu om folk får vip på begge server, og om i kan overføre jeres penge og biler til serveren.

Mere information vil komme.

 

Ved godt det er jer der træffer beslutningen, men noget feedback fra min side:

 

Jeg tror det ville gavne ikke at gøre det, så både englændere og danske spillere starter samtidig, så vil der også være noget nyt at opnå for folk som er gået døde i .dk

Link til kommentar
1 time siden, Kagen skrev:

Dejligt med lidt ekstra info ????

 

Det er nogle steder i det Map hvor det ikke ser særlig pænt ud.

Du må meget gerne sende billeder af de grimme steder så jeg kan fikse dem!:)

1 time siden, SimoN skrev:

Ved godt det er jer der træffer beslutningen, men noget feedback fra min side:

 

Jeg tror det ville gavne ikke at gøre det, så både englændere og danske spillere starter samtidig, så vil der også være noget nyt at opnå for folk som er gået døde i .dk

Det er også min holdning, vi finder ud af det på et tidspunkt snart.

Link til kommentar
3 hours ago, DoktorDim said:

Ej, noshit drømte at jeg spillede på Evocity og der var 3 online og så så jeg at den engelske server var kommet op og så joinede jeg og så snakkede alle dansk :coldsweat: #StavoxFan

Hvis du drømmer om Stavox, tror jeg umiddelbart, at du bør gå udenfor og opleve noget..  :wavey:

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.