Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning Af Hjalte slot


Beetle

Recommended Posts

In-game navn

Hjalte Slot.
SteamID

STEAM_0:1:179702822

Fornavn

Hjalte.

Alder

 Jeg er 13 år gammel Bliver snart 14.

Tidligere erfaring med administrative jobs

Ja jeg har meget erfaring med Administrative Jobs jeg har været Admin/Mod på mange servere og har også haft min egen Gmod Server (DARKRP) har også været Med-Ejer på en minecraft server.Og har selvføgelig også været Staff på andre servere.

Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?

Jeg gør mig mere kvalificeret en andre fordi at jeg kender alle daglig ULX Comands og kender også jere som fx. (!visdeath-Scene-!gotocar) og alle de Comands som andre servere ikke har.Jeg er meget erfarende med ULX/ULX Comands da jeg har arbejdet med det mange gange det sidste halve år/hele året.Jeg tager tingene som de kommer og er en meget rolig person fx.i en case så bliver jeg ikke hissig eller sur på dem der taler jeg tager bare tingene som de komme og tager det roligt som de fleste andre Mennesker.

Kendskab til ULX

Jeg har mega meget kendskab til ULX/ULX Comands og som sagt kender jeg næsten alle ULX Comands som man bruger og alle dem man bruger dagligt.Og som sagt kender jeg også jeres comands !visdeath !scene !gotocar !returnweapons osv.Jeg er også MEGET lære nem hvis jeg gør noget forkert og jeg ved hvad jeg skal gøre næste gang så lære jeg det MEGET hurtigt.

Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?

Ja jeg bruger min mic når jeg skal bruge den og i alle DARKRP situationer så ja jeg bruger min mic hele tiden Jeg er også mega god og hurtig til at skrive og god til at formulere min skriftligt som fx at skrive til en eller hvis der er en der ikke har nogen mic.

Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?

Mandag (14:00-21:30) Tirsdag (15:00-21:45 Onsdag (15:00-21.30) Torsdag (15:00-21:30) Fredag (14:00-Hele Aftenen) Lørdag (Hele Aftenen) Søndag (Hele Dagen-21:45).

Anden relevant information

Nej ikke lige Pt. Tak fordi at i gad læse min ansøgning vi ses In-Game // Hjalte Slot

 

Link til kommentar
Del på andre sites

49 minutes ago, Reddekz CSGOWITCH.COM said:

+Rep

-God til RP

-Snakker altid pænt

-Kan reglerne

 

Kunne være bedre ved din ansøgning ifølge mig

-Stor skrift ved spørgmålene

-Måske lidt kort

 

Jeg er ikke staff men det var min mening :) Mvh Reddekz/Magnus :)

 

Tak RedZ <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.