Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Claw


Ducky

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Claw
SteamID: STEAM_0:0:56813494
IRL fornavn: Markus
Alder: 16

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja, jeg har været admin på mange servere (Kan ikke huske hvilke) og har fået meget ros for min gode måde at løse cases på og hvordan jeg snakker til folk. Efter jeg havde spillet på den samme server i 600 timer, blev jeg træt af at spille gmod, så derfor valgte jeg at holde en pause formod. Det resulterered i at jeg mistede min stilling som admin. Jeg har dog fået min lyst til at spille gmod igen.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg er god til at formulere mig både mundtligt og skriftligt. Som sagt har jeg altid fået ros for min gode måde at løse cases og hvordan jeg snakker til folk under casesen. Jeg har altid været glad for at hjælpe andre og få folk til at få en god spille oplevelse. Jeg har været lidt af hvert igennem tiden og har altid syntes at være admin har været det sjoveste. Det er noget tid siden jeg sidst har været admin så savner følelsen af at kunne hjælpe andre.  

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har tidligere kendskab  til ULX, men da det er ved at være noget til siden jeg har været admin kunne jeg godt bruge en genopfrisker på det. Jeg er lærenem og er altid frisk på at lære noget nyt.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg synes selv at jeg er god til at formulere mig mundtligt og skriftligt, og andre admins/spillere har også sagt det. Jeg bruger min mic hele tiden, da jeg ikke kan spille RP uden den.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på hver dag, da jeg ikke har nogen grænser for hvor meget jeg må spille. Jeg kan Ca. være på 6 timer dagligt hvis ikke mere. Jeg kan være på hele dagen i weekenden, hvis der er brug for det. Jeg har dog et job som også skal passes i ny og næ, så selvfølgelig kan jeg ikke være på 24/7, men ellers kan jeg godt. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej, jeg synes jeg har fået fortalt hvad der skulle siges.

 

Håber på det bedste

Mvh Claw/Markus

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP
-Lidt træls det lige var mig der skulle opleve det, lige som du havde lavet en ansøgning køre du hen til en betjent og siger fuck politiet og køre op over fortorvet
-virker ikke som om du tager dit rp seriøst
-vil ikke sige du er klar til at være staff når du ikke overholder reglerne selv med en aktiv staff ansøgning 
Held og lykke alligevel

-NormaNN

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutes ago, NormaNN said:

-REP
-Lidt træls det lige var mig der skulle opleve det, lige som du havde lavet en ansøgning køre du hen til en betjent og siger fuck politiet og køre op over fortorvet
-virker ikke som om du tager dit rp seriøst
-vil ikke sige du er klar til at være staff når du ikke overholder reglerne selv med en aktiv staff ansøgning 
Held og lykke alligevel

-NormaNN

Ja, det er lidt træls, men du fik mig lige efter at en betjent havde RDA'et mig, så var lidt sur. Jeg ved godt at det er en dårlig undskyldning for at gøre som jeg gør, og jeg vil selvfølgelig rette op på de ting du har skrevet.

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutes ago, Tramper Tobi said:

-rep kan ikke reglerne 

Jeg føler godt at jeg kan reglerne dog ved jeg godt at jeg spørg meget, men du skal ikke forstå det som at jeg ikke kan reglerne, men at jeg vil lære mere og bare er nysgerrig.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, Ducky said:

Jeg føler godt at jeg kan reglerne dog ved jeg godt at jeg spørg meget, men du skal ikke forstå det som at jeg ikke kan reglerne, men at jeg vil lære mere og bare er nysgerrig.

 

Har set dig bryde dem et par gange mate :) handler overhovedt ikke om at du spørger meget :)

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutes ago, Tramper Tobi said:

Har set dig bryde dem et par gange mate :) handler overhovedt ikke om at du spørger meget :)

Jeg kunne godt tænke mig at du fortalte mig, hvad jeg har gjort for at du synes at jeg har brudt reglerne. Så jeg kan forbedre det.

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutes ago, MILF | JIMBOE said:

+ Rep 

- Flink at spille sammen med.

- Har styr på sit RP

- Holder en god tone overfor for folk

 

 

On 12/9/2017 at 07:25, Joe' BBQ said:

Flink gut at spille sammen og kender til reglerne

 

On 11/9/2017 at 21:49, OpK said:

+REP

  • Meget flink
  • Rolig person, vi fik en rigtig hyggelig snak sammen
  • Har en god personlighed der ville passe fint på staffholdet.

// OpK

Mange Tusind Tak Drenge :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.