Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban - Frederik


Agurken

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:77120126

Hvorfor skal du unbannes: Jeg fortryder alle mine handlinger jeg fortog på jeres server som kostede mig ban!!

Jeg vil gerne sige undskyld til Tacocat for min opførsel da det var meget uforskammet.

Jeg savner stavox rigtig meget da mine fætre som bor i andre dele af ladet spiller meget på den og det er min eneste mulighed for at kunne spille med dem da de ikke gider spille andre spil.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:77120126

Grund: Lyver i case, lyver yderligere i case, grimt sprog i case, virker ikke interesseret i serveren

Navn: ARMINMERUSIC2

AdminID: STEAM_0:0:173595393 - TacoCat [user] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 09-07-17 19:56


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er lang tid siden og jeg tænkt over mine fejl næsten hver dag.. så nu ved jeg hvad jeg skal gøre hvis jeg står i en situation som den der endte med at koste mig ban.

Jeg har bearbejdet mine fejl:)

Og føler dermed at jeg nu er klar til at komme tilbage på DK's bedste server

Derfor håber jeg så selvfølgelig i er enige og vil give mig en chance til :)

Har oveni købet lige brugt 75 kr. på en ny account men den blev og banned automatisk pga. noget familie ting :(

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Syns du det er længe siden?

Det er kun 2 måneder siden.. 

Selveføldig bliver du banned for ALT når du joiner servern når du er banned på en anden konto.. 

Det ødelægger jo hele ideen i at give ban.. 

 

Jeg syns du skal bruge 14 dage på at komme med et bedre grundlag for unban, og så må vi se den til den tid. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror ikke jeg kan komme med noget der er bedere da jeg har gået og tænkt og tænkt de sidste 14 dage på hvordan jeg kunne formulerer mig bedst for jer admins.. så bliver en smule trist og faktisk også lidt vred over at det simpelthen ikke er godt nok. Syntes lige i skal tænke på det ikke er alle der er ligeså gamle/ældre og formulerende som jer :(

 

Syntes også at 2 måneder er ret meget da jeg har set andre der blev unbannet 4-5 uger defter de havde fået permanent ban og på næsten samme grundlag! Selvfølgelig er det lidt svært for mig at bevise men det var bare lige så du ved det :)

Men godaften til jer admins.. nu er min ihvertfald ødelagt ;(

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.