Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage til Fyhnz


wuvE

Recommended Posts

Denne klage er fremadrettet mod Fyhnz, denne klager kommer pågrund af hans temperament, og hans dårlige opførsel. Jeg var sammen Neeko, og Kebab da vi trækker gunpoint, og skulle til at skrive carjack, da Fyhnz vælger at tage os alle 3 op på taget, og siger følgene " Giv mig 1 god grund, til ikke at banne jer alle 3 perm lige nu." Jeg mener bostavligt, at man ikke burde have sådan en kort lunte når man er Admin. Dette er tilstrækkeligt at se på, og jeg ser ingen grund til at han beholder sit Admin. Han vælger at indføre permanent ban til mig (wuvE) og 120 minutter til Kebab og Neeko. Jeg mener dette er en kæmpe fiasko, at man vælger at give permanent ban for 1 fejltagelse.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

John Stavox.com: Neeko den måde du opførte dig på i den admin sag der var, beviser bare endnu en gang jeg ikke helt kan tro på alt du siger.
Neeko: Okay, og den måde vi sidder 3 der alle har spillet på serveren fra den kom op hvor jeg har været manager, wuve har været admin og kebab superadmin?
Neeko: Det er ikke helt uden grund. Og ja vi alle tre hader fyhnz overalt på jorden da han ikke kan se noget fra andet end hans synspunkt
Neeko: og han bliver så hysterisk og nægter at indse at han tager fej
Neeko: fejl *
DyNATO: Det har været til min forståelse at fra starten har I ikke syntes om ham.
Neeko: Helt enig dynato
Neeko: det har vi heller ikke
Neeko: Efter første gang han tog os i en case og nægtede at lytte til noget vi sagde
Neeko: hans arrogante attitude der bare skal pakkes langt væk
Neeko: Men noget helt andet er at i ikke kan se at der er noget galt
Neeko: Vi sidder tre og spiller sammen, hvorefter vi ser fyhnz og tænker at vi vil have hans bil som han sidder i ( Holder stille). Vi løber alle tre hen og siger gunpoint, hvorefter han så kører og vi skyder på bilen, så bakker han tilbage og trækker os op på et tag og siger "giv mig en grund til jeg ikke permbanner jer alle lige nu"
Neeko: Altså, hvad fuck?
Neeko: Der skulle på ingen måde gives ban i den situation, til nogen af os
Neeko: bestemt ikke et permban til min ven
DyNATO: Det kan jeg godt se kan være frustrærende. Han har fra starten han blev mod udtrykt, at I havde meget imod ham. Og da han flere gange beretter om, at I bevidst går efter ham, virker det for os som målrettet mobning. Derfor vælger vi at give ham love til at straffe jer hvis det sker igen, og det er tilsynladende det han har valgt at gøre i den valgte sag.
Neeko: "målrettet mobning"
Neeko: Så det du siger er at i har en mod der bliver fornærmet, og derfor kan straffe udfra hans lovbog?
Neeko: Den her samtale kommer ingen vejne.
Neeko: Det jeg har fået ud af det her er: Fyhnz er beskyttet af jer eftersom vi "mobber" ham, derfor er det okay at han admin abuse
Neeko: r
Neeko: Og den anden del af det er
Neeko: "fuck dig Neeko, du er bare en spiller som vi har massere af, derfor er vi ligeglade med dig"
Neeko: Er det helt forkert forstået?
Neeko: I har taget fyhnz side fordi han er mod, men han har siden den første dag jeg spillede på serveren væres pisse magtliderlig overfor mig
Neeko: og så er det mig der gør noget forkert
Neeko: Undskyld jeg siger det, men det er direkte tilgrin.
Neeko: Det kunne være fedt hvis den her samtale rent faktisk var gensidig og jeg ikke snakkede med mig selv
John Stavox.com: Neeko
John Stavox.com: Jeg var ved at skrive noget men glem det, skriv på forum
John Stavox.com forlod chatten.
 

Jeps.. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Neeko said:

John Stavox.com: Neeko den måde du opførte dig på i den admin sag der var, beviser bare endnu en gang jeg ikke helt kan tro på alt du siger.
Neeko: Okay, og den måde vi sidder 3 der alle har spillet på serveren fra den kom op hvor jeg har været manager, wuve har været admin og kebab superadmin?
Neeko: Det er ikke helt uden grund. Og ja vi alle tre hader fyhnz overalt på jorden da han ikke kan se noget fra andet end hans synspunkt
Neeko: og han bliver så hysterisk og nægter at indse at han tager fej
Neeko: fejl *
DyNATO: Det har været til min forståelse at fra starten har I ikke syntes om ham.
Neeko: Helt enig dynato
Neeko: det har vi heller ikke
Neeko: Efter første gang han tog os i en case og nægtede at lytte til noget vi sagde
Neeko: hans arrogante attitude der bare skal pakkes langt væk
Neeko: Men noget helt andet er at i ikke kan se at der er noget galt
Neeko: Vi sidder tre og spiller sammen, hvorefter vi ser fyhnz og tænker at vi vil have hans bil som han sidder i ( Holder stille). Vi løber alle tre hen og siger gunpoint, hvorefter han så kører og vi skyder på bilen, så bakker han tilbage og trækker os op på et tag og siger "giv mig en grund til jeg ikke permbanner jer alle lige nu"
Neeko: Altså, hvad fuck?
Neeko: Der skulle på ingen måde gives ban i den situation, til nogen af os
Neeko: bestemt ikke et permban til min ven
DyNATO: Det kan jeg godt se kan være frustrærende. Han har fra starten han blev mod udtrykt, at I havde meget imod ham. Og da han flere gange beretter om, at I bevidst går efter ham, virker det for os som målrettet mobning. Derfor vælger vi at give ham love til at straffe jer hvis det sker igen, og det er tilsynladende det han har valgt at gøre i den valgte sag.
Neeko: "målrettet mobning"
Neeko: Så det du siger er at i har en mod der bliver fornærmet, og derfor kan straffe udfra hans lovbog?
Neeko: Den her samtale kommer ingen vejne.
Neeko: Det jeg har fået ud af det her er: Fyhnz er beskyttet af jer eftersom vi "mobber" ham, derfor er det okay at han admin abuse
Neeko: r
Neeko: Og den anden del af det er
Neeko: "fuck dig Neeko, du er bare en spiller som vi har massere af, derfor er vi ligeglade med dig"
Neeko: Er det helt forkert forstået?
Neeko: I har taget fyhnz side fordi han er mod, men han har siden den første dag jeg spillede på serveren væres pisse magtliderlig overfor mig
Neeko: og så er det mig der gør noget forkert
Neeko: Undskyld jeg siger det, men det er direkte tilgrin.
Neeko: Det kunne være fedt hvis den her samtale rent faktisk var gensidig og jeg ikke snakkede med mig selv
John Stavox.com: Neeko
John Stavox.com: Jeg var ved at skrive noget men glem det, skriv på forum
John Stavox.com forlod chatten.
 

Jeps.. 

@Neeko

 

Kan godt forstå Fyhnz bannede dig, og hvor blev din del af chatten af hvor du skrev en masse pis?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, John said:

@Neeko

 

Kan godt forstå Fyhnz bannede dig, og hvor blev din del af chatten af hvor du skrev en masse pis?

Den del er inden Dynato joinede samtalen.

 

Definer lige "pis" ifølge din mening, at jeg konfronterer dig med hvor ligeglad du er med dine spillere, eller den del hvor du nægter at gøre noget ved en af dine admins abuser?.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutes ago, Neeko said:

Den del er inden Dynato joinede samtalen.

 

Definer lige "pis" ifølge din mening, at jeg konfronterer dig med hvor ligeglad du er med dine spillere, eller den del hvor du nægter at gøre noget ved en af dine admins abuser?.

Du har generelt et attitudeproblem, der gør det svært at tage noget som helst af det du siger seriøst. Du vil tilsynladende ikke have det her løst, når du vælger at poste chats vi har haft internt. Som ellers gav dig mulighed for at skabe viden vi ellers ikke spreder åbent.

 

At du vælger at kalde din subjektive mening om serveren og om John for facts bekræfter mine fordomme om dig, og gør det bare endnu sværere for dig at "vinde" din sag. Som sagt virker det ikke som om du har til interesse at løse den konkrete sag, men mere som om du anvender en, i din mening, ukorrekt håndteret adminsag til din fordel som angreb mod os. Når du udviser den form for lyster til at tilsvine vores staff, har vi selvfølgelig intet tilovers for dit brokkeri.

Det er meget fint at du mener, at vi har taget Fyhnz parti, som da også helt bestemt er korrekt, men dine bevæggrunde for hvorfor vi har taget hans side er helt ved siden af. Der er en grund til, at vi har valgt ham som staff i stedet for dig. Ikke fordi vi ikke kan lide dig, eller fordi han betaler til serveren som du hævder, men tværtimod fordi vi tror mere på hans ord end dine. Det er en af de valg vi lavede, da vi valgte ham som staff. Hvis vi skulle betvivle vores staff's beslutninger hver gang der blev fortaget en handling inde i spillet, ville vi ikke komme særlig langt. Derfor har vi valgt at decentralisere vores magt ud til folk vi har valgt at lægge vores tro i. Lidt ligesom du gør når du stemmer på en politiker til folketingsvalget. Så selvfølgelig tror vi mere på dem vi har valgt, end en spiller.

Dog skal der tilføjes, at det er ikke fordi det giver fri mulighed for misbrug. Alle kan have placeret deres valg forkert (Helle T), og ændringer kan blive lavet. Men indtil videre har du ikke fremført nok i din sag til, at vi tager nogen handling mod vores staff's beslutning.

Link til kommentar
Del på andre sites

WuVe i har gået bevidst mod mig siden den første dag jeg blev mod. Synes det er tamt i smider en klage op uden nogen beviser, jeg har videoer med dig og Giltberg der konstant kommer tilbage fra tunellen i byen og kører ind i mig op til 4 gange. Jeg har dem stadigvæk liggende men vælger ikke at poste dem da jeg hverken har tid eller gider at bruge min tid på det. 

OG!!!
Neeko og WuVe? Selvfølgelig kører jeg væk fra et gunpoint når i hverken har skrevet /advert Carjack eller noget. Da jeg væger at trille væk skyder i på min bil hvorefter jeg bliver provokeret over jeres opførsel, og så vælger en af jer (Kebab) Så at skrive carjack hvorefter i alle skyder min bil til den sprænger. 1 dude skrev carjack! Hvor kommer i ind i billet? Wuve og Neeko?

Derefter vælger jeg at tage jer op på taget hvorefter, du Wuve vælger at skyde Neeko i en admin case og råbe ''FyhNz kontrol skaber mere vold'' hvorefter jeg forlænger dit ban for admin disrespect.

Sidst men ikke mindst, har jeg givet jer valget så mange gange mellem den hårde tilgang eller den lidt bløder tilgang, men hver gang jeg har hevet fat i jer for enten at hjælpe eller snakke har i vendt den provokerende side til.

 

-.FyhNz.-

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.