Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning (MagnusBD)


MagnusBD

Recommended Posts


 
Ingame navn:MagnusBD
SteamID: STEAM_0:1:45795975
IRL Navn: Magnus
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har lidt erfaring på gmod servere og har læst op på coammands men ellers er det mest på cs go servere jeg har været admin,så jeg ville selv sige jeg ved hvordan man behandler og tager hånd om en case.Har været admin i over 1 år i cs go på 4 forskellige servere men stoppede da jeg begyndte at bruge alt min tid på Stavox.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Jeg har snakket og spillet meget sammen med andre staff medlemmer og jeg er ikke så tit i cases mere og jeg synes selv jeg har ændret mig meget og blevet en bedre spiller på Stavox.Jeg er også rigtig aktiv spiller kun på stavox og efter hvad jeg selv ved er jeg gode venner med de fleste inde på serveren.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:Jeg har læst op på ULX siden min sidste ansøgning så jeg kan næsten alle commands som du bruger som staff,ellers er der jo altid nogen ældre staff som man kan spørger hvis du ikke lige kan huske dem alle. :)

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:Jeg er født og opvokset i Danmark så jeg skriver og snakker flydene dansk.Jeg bruger næstæn altid min mic,men hvis der brug for jeg skriver så bruger jeg chat.Bruger min mic hele tiden fordi det er hurtigere en at skrive og folk høre mere efter hvis man snakker til dem efter min mening :) .

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:Hverdagen er det kl 15:30 - 22:00 weekenden er det fra jeg står op til kl 2+.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er en dreng som går i 8. klasse.Jeg kan godt lide at løbe ture.Jeg er rigtig aktiv på Stavox snakker/spiller meget med staff.Jeg er altid glad og vil gerne hjælpe folk så godt jeg kan.Jeg spiller næsten kun computer hvis jeg ikke er i skole eller træner jeg spiller kun på stavox,har spillet 100 + timer de sidste 2 uger.Jeg er næsten heller aldrig syg. :) 
Link til kommentar
Del på andre sites

Du har helt klart gjort en stor forandring siden din sidste ansøgning, og det er kun positivt.

Jeg synes bestemt ikke du troller mere, men har det sjovt imens du rp'er.

Du har lært en masse om DarkRP regler, og ved hvornår grænsen går.

Jeg har det altid sindsygt sjovt når vi spiller sammen, og det har jeg haft lige fra vi startede.

Du er næsten altid positiv og i godt humør, og det synes jeg er vigtigt når man skal i cases

Denne gang mener jeg det er din tur til at ha' fornøjelsen med at prøve "livet" som Staff.

Fra min side af bliver det et stort +REP

 

/ SimoN

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutes ago, RolfDk said:

-rep 

Flabet

Kan du uddybe det med at være flabet kan ikke selv huske hvornår jeg har været flabet  over for folk :) men kan ikke lave om på det hvis du ikke skriver hvordan og hvornår jeg er det :) er ked af hvis jeg at virket på en måde over for dig som du synes er flabet :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.