Hop til indhold
Stavox

Domæneændring


Dynn

Recommended Posts

Hej!

I forbindelse med, at vi rykker videre i vores Grand Master Plan, har vi rykket vores forum samt alt tilhørende indhold til Stavox.dk.

Vi har forsøgt at gøre det så nemt som muligt for jer at finde ud af det selv, men tænkte lige jeg ville informere jer om det. TS og gmod-servers bruger også vores .dk-domæne i stedet for .com.

 

Hvis du finder noget der ikke virker som det burde, er du velkommen til at sende en besked privat til mig eller @Emoyly her på forum eller på Steam.

 

I kan som altid anvende "Join Teamspeak"-knappen til at forbinde til vores teamspeak.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Marcus skrev:

pff super dejligt når man skriver "s" oppe i søgefeltet på sin iPhone og den redirecter en til stavox.com i stedet for stavox.dk... :(

Hvis Dynn er sej så kunne han omdrive dig til stavox.dk efter 3 sekunder på det gamle site :suicide:

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, DoktorDim skrev:

Hvis Dynn er sej så kunne han omdrive dig til stavox.dk efter 3 sekunder på det gamle site :suicide:

Det kan vi også sagtens... Men som sagt, involverer vores Grand Master Plan en lidt anden måde at gøre det hele på.

Link til kommentar
Del på andre sites

17 hours ago, DoktorDim said:

Hvis Dynn er sej så kunne han omdrive dig til stavox.dk efter 3 sekunder på det gamle site :suicide:

Har jeg gjort nu, men det ændrer ikke på, at I skal lære at bruge .dk i stedet for .com

Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, Dynn skrev:

Har jeg gjort nu, men det ændrer ikke på, at I skal lære at bruge .dk i stedet for .com

Måske gøre så man ikke bliver redirected eller kan trykke på "Stavox.dk" derinde? Så man skal søge på Stavox.dk? Så vender folks hjerner til at der er .dk

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.