Hop til indhold
Stavox

TeamSpeak / Discord

empty
 Del

Recommended Posts

Halløjsa,

Ville bare høre hvad folk synes er bedst, teamspeak 3 eller discord?

Jeg synes personligt discord, men ville gerne høre andre folks mening!:)

Så gerne giv nogle pros og cons ved de to!:

Hej hej

fefefefefefe.PNG

Redigeret af empty *
fordiu jeg staver den fejl
  • Godt Sproget (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, MagnusDK skrev:

Jeg hader discord. 

Grundlag?:P Jeg hadet også discord i starten, men når man kommer igang og har fået en server sat op, så kan man sagtens mærke at discord er bedst!

Synes at lyden fra folk er bedre, layoutet er også fantastisk.

• +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

46 minutes ago, empty * said:

I må gerne give nogle grunde til at i synes at ts er bedst!:) Man kan altid slå de lyde fra som folk syntes er irreterene jo;)

Synes teamspeak er ved at blive en bedstefar

Der er mange flere indstillinger som du kan ændre på så det din client bliver mere custom. 

Og Discord er dårligt med lydende og er ikke lige mig desuden er det bare ikke mig :v

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, JimmiGaming skrev:

Der er mange flere indstillinger som du kan ændre på så det din client bliver mere custom. 

Og Discord er dårligt med lydende og er ikke lige mig desuden er det bare ikke mig :v

Kan du give nogle eksempler? Discord kan stort set det teamspeak kan som er nyttigt:P 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, ★PenguinFlame★ said:

Hvorfor det helt konkret at Ts er bedst?

Mener selv at TS er godt, men hør nu her Discord er jo rimelig nyt i forhold til TS.

17 hours ago, Houston said:

Discord er TeamSpeaks irriterende lillebror. :rollout:

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Houston skrev:

Det er vist nok din mikrofon og ikke TeamSpeak - du kan sagtens ændre din baggrundsstøj når du snakker, hvis du går ind og piller ved Capture Settings.

Har prøvede Discord fjerner stadig mere af baggrunds støjen

Redigeret af Kagen
Link til kommentar
Del på andre sites

100p teamspeak tænder lidt på hende der snakker til mig når jeg muter min mic for at lave sjove ting at sager ved mig selv, kommer nok til at trykke lidt flere gange end nødvendigt bare for at høre på den dejlige tøs snakke til mig. Det er ikke så fedt på en discord når der er en ny person der joiner har man ikke mere øre tilbage inden man når at skrue ned for vedkommende, mit discord skruer automatisk op.

Redigeret af NormaNN
  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, NormaNN said:

100p teamspeak tænder lidt på hende der snakker til mig når jeg muter min mic for at lave sjove ting at sager ved mig selv, kommer nok til at trykke lidt flere gange end nødvendigt bare for at høre på den dejlige tøs snakke til mig.

Så har jeg det perfekte til dig!

lol.

• Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutes ago, ItzRmc [Ralle] said:

Discord all the way  :excited:

Discord har bla. nem server setup, App til Android og iOS, bedre noise cancelation, bedre tekstchat, bedre role system, bedre support for themes, nemmere at lave bots og hele lortet er gratis! :smile:

Desuden er vi heller ikke i 2008 mere  :lick:

Vil bare lige sige teamspeak har også apps til IOS og Android

IMG_2414.PNG

Redigeret af Jan T
Link til kommentar
Del på andre sites

Log ind for at kommentere

Du kan efterlade en kommentar når du har logget ind

Log ind nu
 Del

• Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.