Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bedre version af politiradioen


Taroux
Message added by DetBareMads

Der bliver snakket om ny radio. Det skal dog lige snakkes om hvordan den kan gøres bedre. Dog er det blevet tilføjet til to do

Recommended Posts

  • 4 months later...

Nu efter at have læst hvad folk endelig vil have, så vil jeg lige få de forskellige punkter igennem efter at have leget lidt med det de sidste par dage.

 

Holde en knap ikke for at snakke?: Helt klart vejen frem, men har desværre et par negative sider. Udover den delay som Garry's mod nu engang har, så virker det som om at den cutter det første du siger ud, fordi serveren ikke er hurtig nok til at registrere om man snakker på radioen eller ej. Dette bliver meget problematisk hvis man skal sige noget meget kort, og halvdelen så mangler...

Det vil derfor med meget stor sandsynlighed komme til at blive en toggle knap som nu. Det er muligt at tilføje en timer som automatisk slår fra efter noget tid, men virker heller ikke optimalt i længden. Men som radioen kommer til at virke fremover, kommer dette nok ikke til at være det største problem. Dette vil blive beskrevet længere nede.

 

Flere kanaler?: Relativt nemt at tilføje, og virkede ved første øjekast. Mulighed for at slukke helt vil også være en mulighed.

 

Radio altid tændt?: Meningen med dette er, at ens radio endelig altid vil være tændt, og at man derfor altid ville kunne høre folk som snakker over radio i ens kanal. Når en person klikker "P" ville derfor kunne give en kort besked til alle som sidder i en channel, og kort efter slå fra igen. På den måde ville man få mange betjente til at høre ens beskeder, men uden alt for meget spam og lort.

 

Forslag som desværre ikke er en mulighed:

  • Ændre volume på spillere over radio
  • Holde en knap nede for at snakke (Forklaret længere oppe hvorfor)

 

Jeg vil meget gerne have feedback på det som jeg har skrevet, og eventuelt forslag herfra. Spørgsmål er også tilladt

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.