Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Joneswolf10 staff ansøgning


Beany

Recommended Posts

Ingame navn: Joneswolf120 


SteamID: STEAM_0:1:129965102


IRL fornavn: jonas 


Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  ja jeg har været admin 4 gange før jeg har været superadmin, H-admin, Moderator og Admin og jeg kan Ulx, men jeg kender ikke så godt systemet på Stavox altså !scene og det., men jeg har set lidt af Marcus´s videoer på YT så jeg kender det godt en lille smule ;D og hvis jeg føler mig usikker så håber jeg på at jeg kan spørge de andre om hjælp.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil ikke FailRP og jeg kan reglerne eller ikke alle regler det er jo lidt svært at huske men jeg ved jeg skal trykke F1 så kan jeg finde ud af det. Jeg ved ikke helt om det er en fordel men hver gang jeg går ind på gmod så filmer den Gmod i tilfælde af at jeg bliver scammet osv.  jeg har været superadmin, H-admin, Moderator og Admin før og Jeg ved hvordan man skal opføre sig som Staff Jeg mener selv jeg har hvad jeg skal til for at blive staff og jeg ved man skal holde hovedet koldt i sådan nogle cases / situationer og alles skal behandles retfærdigt og lige.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja det har jeg i hvert fald. jeg har jo som  sagt..  været superadmin, H-admin, Moderator og Admin før, men jeg er jo lidt usikker på Stavox system men jeg har lidt forstand på det fordi Marcus har jo lavet sin serie livet som en Admin. jeg tror jeg har styr på det. ULX fx !goto osv... har jeg styr på så der er ikke noget problem med det og jeg har været admin 4 gange så det går nok.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg syntes jeg er ret god til at skrive, men jeg er ikke så god til Komma, men Punktum og andet er jeg ret god til at sætte. Jeg har en mikrofon som jeg bruge meget tit. Jeg køber også snart et Hyperx Cloud II headset

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

mandag 15-21
tirsdag kan jeg spille fra 14 til 16:30 hvor jeg skal til tennis kl 18 kan jeg spille videre til kl 21
onsdag 15-21
torsdag 15-21
fredag 14-22- 00.00 en gang om måneden er min Autistiske bror på et sted kaldet Grandbohus hvor jeg kan være længere oppe
lørdag 7:00- 22/23
søndag 7:00- 21

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg går til tennis jeg har en Autistisk bror som hedder Andreas jeg går til tennis som jeg nyder meget og jeg hygger mig meget sammen med mine venner på stavox jeg syntes det er meget hyggeligt jeg har nogle par baser og jeg syntes både spillere og staff er meget rare 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.