Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Request - Dennis Sørensen


Recommended Posts

SKABELON SIDST REDIGERET: 08-10

----------------------------

Ingame navn: Dennis Sørensen

SteamID: STEAM_0:0:114007375

IRL fornavn: Lucas

Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Har tidligere været Head-Admin på en Minecraft server. Den er dog lukket nu af Økonomiske oversager. Har også været Admin på en lille stream med gennemsnit viewers på ca 30.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Vil rigtigt gerne hjælpe til i communityet da jeg føler jeg kunne gøre en forskel. Er mere kvalificeret fordi jeg tager næsten alting chill også cases osv.  

skal som sagt kunne formulere mig godt når man er Admin på stream og Minecraft. Er forholdvis god til og holde mig roligt det meste af tiden som sagt.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Har kendskab til det ja, ved hvad det er og kender også commands som f.eks. !goto, !cb, !jail 300. Men har aldrig brugt ULX men ved hvad det er. Alle skal jo starte et sted som man siger ;) 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Synes jeg er okay god til og formulere mig, da man også såden skulle kunne det som Admin på Minecraft og Stream. Vil helst bruge min mic så meget som muligt da det giver en federe RP følelse, og det er nemmere for folk og forstå. 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Har mulighed her i ferien for og være på det meste af tiden.. Efter ferien er det nok det halve af ugen hvis ikke mer kan ikke sige det præcist, da jeg nok skal arbejde noget af tiden og såden. 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er en stærk person som ikke knækkes nemt.. Er fuldt klar på opgaven som mod/admin, vil nemligt gerne hjælpe til da jeg synes at nu flere Staffs jo bedre så folk ikke skal vente så længe på og få løst deres problemer. God dag til jer på Teamet!

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.