Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Star Ansøgning - Peter Jensen


-_-Peter Plys-_-

Recommended Posts

Ingame navn: Peter Jensen 

 

 SteamID: STEAM_0:0:121214240

 

IRL fornavn: Nico

 

Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja jeg har været admin inde på en starwarsrp server og har været superadmin inde på en anden server der hedder DarkEmpireRP og jeg var mod på artex og så har jeg også været super admin på en CSGO hoejhus server

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Fordi jeg venlig over for andre spiller og jeg bliver ikke nemt sur så jrg vil kunne klare det okay i cases og jeg er god til at uddybe mig selv i cases jeg klare mig også nemt i cases selvom jeg ikke er staff og jeg klare igennem uden nogen problemer i "pressede" situationer

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi jeg Kan være rolig og være positiv og holde tone lige meget hvad der sker in game eller hvad der bliver sagt til mig i casses og så er jeg også ligeglad med hvor lidt rp jeg for gjordt så længe der er andre der kan have det sjovt så er det lige meget med mig altså jeg vil heller have at andre spillere har det sjovt uden der er nogen der bryder reglerne og ødelægger det for andre og jeg er vil altid spørger ind til hvordan de har oplevet sagen og spørger om de har video bevis vis jeg ikke selv så det og jeg vil straffe de spiller som bryder reglerne selvom at de er mine venner 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja jeg kan de fleste(alle) efter som jeg bruger dem dagligt inde på andre server så jeg kender de fleste (!xban, !jailtp, !jailf, !kick, !jail, !scene, !bring, !goto, !tp, !warn, !ragdoll, !fakeban, !returnweps, !giveammo, !cloak, !noclip, !hp, !banid, !slay, !strip, !slap, !spectate, !gag, !mute, !return, !send, !bringf, !forcerespawn, !fteleport, !copyip, !sban, !scale, !model, !watch)

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt,Jeg formulere mig godt mundtligt som skriftligt både dansk og lidt engelsk. Jeg bruger miccen meget, hvis jeg bliver usikker på noget kan jeg godt begynde at bytte lidt rundt på ordene, men det er mest i virkeligheden

 

Bruger du ofte din mic?: ja jeg bruger for det meste kun min mig i garrys mod med mindre den går i stykker eller jeg ikke har mit headset med vis jeg har glemt vis jeg nu skulle hjem til min far fra min mor af og jeg glemmer den men da det aldrig er sket så tror jeg ikke det sker men man ved ikke

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

 

Mandag: 13:00-00:00+

Tirsdag: 12:00-00:00+

Onsdag: 12:00-00:00+

Torsdag: 12:00-00:00+

Fredag: 12:00-00:00+

Lørdag: 12:00-00:00+

Søndag: 12:00-00:00+

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:ja jeg skal på efterskole efter sommerferienogckommef kun hjem i weekenderne men så er det jo heldigt at det er en E-Sport efterskole så kan måske komme på når jeg bliver på efterskolen på weekend

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.