Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Staff Ansøgning - Holk


Holk

Recommended Posts

Ingame navn: Holk

 

SteamID: STEAM_0:1:84791271

 

IRL fornavn: Nicolaj Olsen

 

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja. Har været admin inde på ikke så stor en server, så kan godt finde ud af det administrative job.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er meget retfærdig i case. Jeg vælger at gøre det rigtige, og gør altid hvad jeg mener der er fortjent. Jeg ser mig selv som en meget kvalificeret admin og er flink mod andre på serveren. :) Vil også gerne lige nævne at jeg kalder meget på staff fordi jeg opdager ting som er i mod reglerne. Har læst og forstået alle reglerne på serveren

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg kan godt finde ud af ulx, da jeg som sagt har været admin før, jeg brugte ulx ret meget når jeg spillede gmod.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg syntes selv jeg formulere mig godt, jeg bruger min mic ret meget. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Mandag - Torsdag: Fra jeg står op til jeg er træt Fredag - lørdag: Fra jeg står op til kl 18:00 da jeg arbejder, men når jeg kommer hjem igen omkring kl 22:30 kan jeg spiller til kl 04:00 søndag kan jeg så hele dagen :D

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er en moden, og går meget op i at køre knallert :D

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, MagnusDK skrev:

-REP

Du skal få mere kød på din ansøgning. Den er meget kort

 

Kan ikke se hvad jeg ellers skal putte på den. Tænker lidt at det ikke drejer sig om at have skrevet en roman men faktisk skrive noget som de højere staff kan bruge. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

                                                                                                                                    NEUTRAL ANBEFALING                                                                                                                                               

 

- Du er ok moden

- Kort ansøgning

 

-oZonix

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, SimoN skrev:

Du skriver du er staff på en anden server, hvordan kan du have tid til begge?

Jeg har tid til begge fordi som jeg skrive den er ikke så stor. Og når jeg ikke er online er der som realt en anden på. Og vil altid passe stavox bedere da jeg har mere spille tid her. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Holk skrev:

Jeg har tid til begge fordi som jeg skrive den er ikke så stor. Og når jeg ikke er online er der som realt en anden på. Og vil altid passe stavox bedere da jeg har mere spille tid her. :)

Hvad hedder den anden server?
 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Houston skrev:

Gå lige ind på 'Skabelon og vejledning' igen og læs bunden af 'Forventninger til dig som staff. 

Hej. 

 

Tror godt jeg ved hvad du hentyder til. og jeg har læst 'Forventninger til dig som staff" men den server jeg også har et rank på er så lille og ret kedelig. Ville hellere have staff her inde end på den. og vis jeg er den heldige og får så siger jeg op på den anden, og kun passer mit arbejde her inde. :) 

 

tak for dit svar. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Holk skrev:

Hej. 

 

Tror godt jeg ved hvad du hentyder til. og jeg har læst 'Forventninger til dig som staff" men den server jeg også har et rank på er så lille og ret kedelig. Ville hellere have staff her inde end på den. og vis jeg er den heldige og får så siger jeg op på den anden, og kun passer mit arbejde her inde. :) 

 

tak for dit svar. :)

Altså..

 

Fordi du er blevet staff på en 'lille' server og der ikke er så mange spillere online igen, betyder det så du kan bryde de guidelines som der er forventet af dig som staff?

Hvis du virkelig gerne vil stavox, så må du sige op på den anden server og håbe på det bedste.

 

Held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, SimoN skrev:

Hvordan ved staff så at du ikke bare siger "fuck jer" hvis der kommer en ny og større server? Som du gør ved den anden.

Fordi jeg har ansøgt flere gange på stavox, så det siger også lidt hvor meget jeg gene vil være her inde. :)

 

 

1 time siden, Ziipen skrev:

Altså..

 

Fordi du er blevet staff på en 'lille' server og der ikke er så mange spillere online igen, betyder det så du kan bryde de guidelines som der er forventet af dig som staff?

Hvis du virkelig gerne vil stavox, så må du sige op på den anden server og håbe på det bedste.

 

Held og lykke.

Altså jeg tænker sådan her: Lad os sige at jeg bliver accepteret, så siger jeg op på den anden og køre fuldt ud på stavox. Jeg overvejer i forvejen at give min plads videre på den anden servere til en anden. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

 

45 minutter siden, Holk skrev:

Fordi jeg har ansøgt flere gange på stavox, så det siger også lidt hvor meget jeg gene vil være her inde. :)

 

 

Altså jeg tænker sådan her: Lad os sige at jeg bliver accepteret, så siger jeg op på den anden og køre fuldt ud på stavox. Jeg overvejer i forvejen at give min plads videre på den anden servere til en anden. :)

Tror ikke du bliver accepteret hvis du er staff på en anden server og ikke på den måde..

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Ziipen skrev:

 

Tror ikke du bliver accepteret hvis du er staff på en anden server og ikke på den måde..

Kan så meddele at jeg har sagt op på den anden. Håber det beviser lidt hvor meget jeg brænder for at bliver admin på stavox, og hvor meget jeg vil gøre for det. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Holk skrev:

Kan så meddele at jeg har sagt op på den anden. Håber det beviser lidt hvor meget jeg brænder for at bliver admin på stavox, og hvor meget jeg vil gøre for det. :)

Det er skam ikke mig du skal snakke med det om. Du har nævnt flere gange du så gerne vil ind i staffteamet, og hvis du brænder så meget for det, hvorfor ikke sige op med det samme og måske nævne i din ansøgning for at tage chancen for at blive staff. Kan ikke fortælle dig det, da jeg ikke er i den kreds.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.