Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Staff-Ansøgning - SHARGA


SHARGA

Recommended Posts

Ingame navn: SHARGA

 

SteamID: STEAM_0:0:137056930 

 

IRL fornavn: Mike 

 

Alder: 14år Unggut

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været Staff, inde på nogen andre Garry's Mod (GMOD) community's. og en enkel Counter Strike Global Offensive (CSGO) community som er lukket ned,  jeg syntes det var sjovt at gøre en indsats og håber self... Jeg kommer til at blive staff igen, og at jeg kan få noget mere erfaring, end det jeg allerede har fået fra de andre server.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg syntes jeg skal være en del af staff-teamet, fordi jeg er en meget positiv dreng, der tror at jeg kan gøre en forskel, og lave casen/casene i en ordenlig kvalitet, og gøre det lige fær for alle parter i case.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:  Jeg har et kendskab til ULX, Da jeg, før har været Staff  inde på nogen andre Garry's Mod (GMOD) community's og Counter Strike Global Offensive (CSGO) community's

 

 synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg syntes selv jeg klare mig fint Skriftligt, og Mundtligt. Jeg bruger også min Mic ofte, og hvis der vil ske noget med min Mic, vil jeg hurtigts som muligt få skaffet en ny Mic,

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Kan være på Mandag til Torsdag Fra Klokken 14.10-17.00 til Klokken 21.00ca Fredag Klokken 14.10-17.00 til 01.00 Lørdag Fra Klokken 08.00 til 01.00 Søndag Fra Klokken 08.00 til Klokken 21.30

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er en 14året dreng, der er  meget Positiv som elsker at spille og spise KAGE...

 

Det var min ansøgning, håber i nød at læse den i har self.. lov til at spørger og skrive til noget andet.

Hvis i har et eller nogen spørgemål, må i meget gerne skrive dem så vil jeg prøve at få svaret dem alle..

 

Staff-Ansøgning - SHARGA

Link til kommentar
Del på andre sites

På ‎21‎-‎07‎-‎2017 den 0:04 AM , SHARGA skrev:

som elsker at spille og spise KAGE...

-rep

 

- Useriøs i sin ansøgning

- Ikke klar til at blive staff endnu

 

På ‎21‎-‎07‎-‎2017 den 2:49 PM , SimoN skrev:

Useriøs i ansøgning.

 

-1

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.