Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Staff - Ansøgning / Wahwi


Wahwi

Recommended Posts

Ingame navn: Wahwi

 

SteamID: STEAM_0:1:33514043

 

IRL fornavn: Magnus

 

Alder: 13 snart 14 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har en del erfaring som Staff. Da jeg har leget en masse med "ULX" og andre Commands, da jeg har været Staff på mange forskellige gmod serverere. Så der har jeg lært en masse, jeg har været Junior-Admin på serveren "Sky-Zero.com". Har også været Admin, på ZypressEU. Og Superadmin på BanditRP, og Admin på FunRP. Så jeg har en del erfaringer. Har også haft mine egne små servers :)

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?: Jeg vil rigtig gerne blive en del af Staff-Teamet, da jeg gerne vil rette op på en masse ting. Og gerne vil være en del af et godt fælleskab. Og vise jer andre Staffs, hvad jeg faktisk kan. Den chance har jeg aldrig fået hos Stavox, og vil rigtig gerne vise jer hvad jeg kan. Da jeg har kedet mig meget på det seneste, har jeg "Trollet" lidt af en slags. Og det er også en af mine sider, jeg har to sider. Den sjove, og den seriøse. Er kommet til at vise jer den dårlige side af mig, og det har jeg tænkt mig over. Og det må i undskylde, har ikke taget mig sammen. Og det vil jeg lave om på, og hjælpe jer andre staffs. Med at gøre det nemmere, da jeg for det meste kun tager cases. Da jeg hygger mig meget med det, og gerne vil prøve det på Stavox. Og fra nu af, selvom jeg måske ikke kommer med i Teamaet, vil jeg tage mig mere sammen. Og selvom det ikke altid er den sjoveste dag, vil jeg gøre det bedste for at alle for en dejlig og fed oplevelse på serveren. Jeg vil også være den Staff, som vil tage tingene fra hver side. Og ikke bare fra mine egne members, hvis de kommer i Case med mig. Jeg vil glemme alt om ganget og vennerne, og have respekt for begge parter. Og lytte, og forstå problemet og løse det med respekt og forståelese. 

Håber chancen bliver taget imod <3

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Som sagt, har jeg mange erfaringer som staff. Det vil jo medføre at i ikke skal til at lærer en ny op :), og jeg vil vælge "Staff-Siden" mere end RP siden. Da jeg elsker at hjælpe folk, og se dem blive glad når de for løst deres problem. Jeg vil tage alt med ro og kontrol, jeg vil heller ikke spurgte igemmen alt. Jeg vil se alt fra begge sider, og gå til sagen når jeg har samlet alt infomation op. Og vil altid spørger om folk har Video-Optagelser på den nuværende case. Jeg vil også snakke pænt til alle selvom vi ikke er de bedste i samme rum, alle for den samme behandling og samme respekt. Jeg vil behandle alle som jeg selv vil behandles, og tale stille og roligt så alle forstår hvad der bliver sagt. Fx. Hvis en spiller, bliver sur over sin straf. Og hæver stemmen, vil jeg ikke selv hæve den hvis jeg ikke ser grund til det. Vil blot fortælle dem at de skal slappe af, ellers kan det få konsikvenser. Jeg kan også selv nogen gange blive lidt sur over nogen ting, som ikke er fair. Men har indset at det er noget pjat. Og skal bare høre efter og tage en puster. Men det er skam væk nu, da jeg har taget mig sammen i den grad. Vil følge reglerne til punkt og prikke, og lærer af de højere staffs. Og jeg ved de er højere end mig, og det er der også grund til. Så dem ser man pænt op til. Jeg har jo to sider, som jeg har sagt længere oppe. Den sjove og den seriøse, så når vi hygger os, tænder den sjove nok lidt :poot: Men i cases, er det den seriøse der tager over. Og vil altid komme med et smil på læben, og sige pænt goddag til Personen, som har kaldt på hjælp. Og få et godt bånd, mellem alle Spillere også Staffs. Vil gerne se's som den person som er sjov, men også seriøs når det kommer til stykket. Holder også altid hovedet koldt, og går ikke så let i panik. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Som sagt, har jeg god erfaring med ULX. Da jeg har været Staff på de sagte Serveres. Hvor jeg har lært en masse, og kender de fleste ( !menu - !goto - !bring - !returnweps - !return ) Osv. Så ja, jeg har kendskab til ULX.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja, det mener jeg da selv. Staver okay, og taler Dansk og Engelsk rimelig godt (y)

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Bruger rigtig meget tid foran Skærmen, og for det meste i GMod. Nu har vi jo sommerferie, så der har jeg masser af tid til at spille og få nogen masse hyggelige timer og stunder sammen med alle spillerne. Udenfor ferien, er det fra kl 15.30 til 23. Men her i ferien, er det fra jeg står op til sent på natten omkring kl 03.00, for det meste længere hen på natten/morgenen.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg vil være den Staff i ønsker, som vil støtte serveren. <3

 

Mvh Magnus / Wahwi

Håber i vil give mig chancen for at vise hvad jeg faktisk kan <3

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, www.twitch.tv/MartinDF12 said:

+rep

mega fed fyr

flink

kender reglerne og er mega vendlig overfor folk 

 

 

14 minutes ago, Snax/Smølf :D said:

+Rep

Kan reglerne!

Flink person!

Imødekommende!

 

7 hours ago, Bowieyz said:

+rep

nice gut

flink

kan alle regler

 

Tak Drenge <3 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Holk said:

Neutralt REP

 

-Tror ikke rigtigt jeg har set dig på serveren

-Har gjort noget ud af sin Ansøgning

 

Held og Lykke

 

//Holk

 

Tak, jeg spiller for det meste kun på "RockFord". Har 589 timer, så tror du har set mig hvis du altså spiller på Rockford. :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Wahwi skrev:

Tak, jeg spiller for det meste kun på "RockFord". Har 589 timer, så tror du har set mig hvis du altså spiller på Rockford. :-)

Okay, spiller selv mest på evo, så det giver ret god mening :)

Link til kommentar
Del på andre sites

On Thursday, July 20, 2017 at 23:41, Wahwi said:

Jeg vil rigtig gerne blive en del af Staff-Teamet, da jeg gerne vil rette op på en masse ting

Hvad er det, som du da gerne vil rette op på? 

 

On Thursday, July 20, 2017 at 23:41, Wahwi said:

Jeg vil være den Staff i ønsker, som vil støtte serveren. Men også være geni Kappa

Hvabehar?

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Houston said:

Hvad er det, som du da gerne vil rette op på? 

 

Hvabehar?

 

For lidt tid siden, var en som kaldte på Staff. Og så kunne jeg godt blive en lille smule flabet, hvis det ikke lige stod overens med min forklarning. 

Vil gerne skabe et godt bånd mellem, de forskellige Staffs igen.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

20 hours ago, Nicklasjensen said:

+Rep

- Flink fyr

- Kan reglerne

- Altid glad og positiv

 

// Nicklas SAS

Takker! <33 Betyder meget

 

On 24/7/2017 at 11:37, Silver Fjæs said:

+Rep

-Flink Fyr

-God til gmod

-Kan reglerne 

-Dejlig gut c:

Tusind Tak betyder meget :-)

 

11 hours ago, JAKE卡斯帕 said:

Virker ikke rigtig til at gide og snakke med folk -> neutral anbefaling :D

Forstår jeg ikke, elsker at snakke med folk. Og siger altid Goddag til folk jeg møder, men det er jo din holdning :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Wahwi said:

Takker! <33 Betyder meget

 

Tusind Tak betyder meget :-)

 

Forstår jeg ikke, elsker at snakke med folk. Og siger altid Goddag til folk jeg møder, men det er jo din holdning :-)

Hvis du siger det, så trækker jeg min mening tilbage ;)

 

//SOFIE :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.