Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Afslået] Wreck - Staff ansøgning


Wreck

Recommended Posts

Ingame navn: Wreck

SteamID: STEAM_0:0:47305077

IRL fornavn: Patrick 

Alder: 17 år

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja har tidligere været super admin og admin inde på en server der hed equinox, hvor jeg hjalp til med serveren hvis ejeren ikke havde tid så kunne jeg tage over og hjælpe ham med at holde den oppe så ja har meget erfaring inde for spil-community.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: synes jeg skal være en del af staffet fordi jeg både kan så mange ting med servere i gmod og kan alt med ulx og gøre plus kan nogen ting inde i server console og vil altid stå klar til at hjælpe til hver en tid. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja har meget kendskab til ULX efter alle de gange jeg har været mod/admin og højere rank på andre servere og har cirka 2400 timer i Gmod 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Bruger heletiden min mikrofon da jeg synes det er bedre at kunne forklare folk det over ens mic end at gøre det i chatten da jeg synes man skulle holde chatten fra alt hvad der ikke er rp til at der kun er rp i chatten 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Har mulighed for at være på hverdag fra morgen til nat da jeg står som ufaglært lige pt så har masser af tid og da jeg selv står meget inde for at hjælpe folk så vil det jo være en mulighed for mig at kunne hjælpe de folk jeg gerne vil hjælpe 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Er en 17 årig dreng ved navn Patrick der altid vil hjælpe de folk man kan så bedst muligt vil altid yde mit bedste og holder altid en god tone over for folk selvom de sidder og sviner en til så kan jeg holde tonen alligevel. Er en person der godt kan klare kritik så hvis folk mener jeg gør noget forkert så heller sige det tager det ikke tungt vil altid prøve og gøre op på mine fejl så bedste muligt jeg kan 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 hours ago, Holk said:

-Rep

 

Har aldrig set dig på servern. 

 

Held og Lykke 

 

//Holk

 

 

ja okay tak men har været på stortset alle dage enten sent til natten eller tidligt om morgenen. Tager imod din -rep 

 

On 20/7/2017 at 17:34, Wahwi said:

+rep

Kender Reglerne 

Cooooool Fyr (y)

 

 

 

On 20/7/2017 at 20:31, John John said:

+Rep 
Flink
Kender reglerne 

 

20 hours ago, www.twitch.tv/MartinDF12 said:

+ rep 

flink 

kan sine ting som han skal 

Taaaaaak <3 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.