Hop til indhold
Stavox

[Solved] Overvågningskamera + nyt job


hejmeddig

Recommended Posts

Min ide er at der skulle komme et nyt job. I det job skal du tage ud til folk som har en base, som der gerne ville have sat overvågningskamera op.  (I jobbet skulle der være flere ting man kan sætte op som f.eks. lys osv.)

For at kunne se igennem overvågningskameraene skal der også sættes en skærm op hvor du kan scrolle igennem de forskellige overvågningskamaera du har. 596ba8a33e51a_download(1).jpg.4686ce7b552cb6230b20305e07579648.jpgdownload.jpg.50c42aecc8eaf7382859fd7eb091bc3e.jpgdownload.jpg.50c42aecc8eaf7382859fd7eb091bc3e.jpg

Folk skal så betale ham der sætter det op en stor mængde penge. F.eks. 1 overvågningskamera 3000 - 5000 kr. Der skal maks kunne være 2 overvågningskamera i et hus. 

Når man har jobbet er der også en elektriker bil til rådighed. 

 

+ Nyt og spændende job hvor man kan tjene mange penge. Ny måde at designe baser på. 

Og når man raider kan det blive lidt mere spændende fordi man skal holde øje med kameraerne. (Det ville være fedt at man kunne skyde kameraerne så man ikke kunne se ud af dem i 1 minut fx)

 

- Kamerane kan godt blive misbrugt, men der må bare sættes nogen regler ind så det ikke er muligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, hejmeddig skrev:

Min ide er at der skulle komme et nyt job. I det job skal du tage ud til folk som har en base, som der gerne ville have sat overvågningskamera op.  (I jobbet skulle der være flere ting man kan sætte op som f.eks. lys osv.)

For at kunne se igennem overvågningskameraene skal der også sættes en skærm op hvor du kan scrolle igennem de forskellige overvågningskamaera du har. 596ba8a33e51a_download(1).jpg.4686ce7b552cb6230b20305e07579648.jpgdownload.jpg.50c42aecc8eaf7382859fd7eb091bc3e.jpgdownload.jpg.50c42aecc8eaf7382859fd7eb091bc3e.jpg

Folk skal så betale ham der sætter det op en stor mængde penge. F.eks. 1 overvågningskamera 3000 - 5000 kr. Der skal maks kunne være 2 overvågningskamera i et hus. 

Når man har jobbet er der også en elektriker bil til rådighed. 

 

+ Nyt og spændende job hvor man kan tjene mange penge. Ny måde at designe baser på. 

Og når man raider kan det blive lidt mere spændende fordi man skal holde øje med kameraerne. (Det ville være fedt at man kunne skyde kameraerne så man ikke kunne se ud af dem i 1 minut fx)

 

- Kamerane kan godt blive misbrugt, men der må bare sættes nogen regler ind så det ikke er muligt.

Fed ide dog tænker jeg, som du også kommer ind på at man skal kunne smadre kameraerne ikke bare 1 minut. 

Jeg tænker at det nye job fx. skulle repair dem igen efter det er blevet skudt på.

 

Ellers rigtig godt opslag håber det kommer ingame den her ide.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
On 1/9/2017 at 23:08, Kagen said:

Så kunne jobbet gå ind under vagt fx. hvor med den nye vagt bil kunne køre rundt og sætte dem op.  

Det med en vagt er jo at han skal beskytte en butik, Og hvis du læser deroppe står der at han skal kunne sætte flere ting op så en vagt får jo ligepludslig en hel del i forhold til hvad han normalt laver.

Du skal tænke på at hvis du står vagt for at beskytte fx. cirkel K og så der er en der spørg om han må købe kamera, og du kan ikke rigtigt sige nej, fordi jeg tror at det bliver ligesom med våbendealeren der ikke må have en lukket gunshop.

Jeg syntes mere det nye job skulle hedde elektriker.

Link til kommentar
Del på andre sites

41 minutter siden, Subtunate skrev:

Det med en vagt er jo at han skal beskytte en butik, Og hvis du læser deroppe står der at han skal kunne sætte flere ting op så en vagt får jo ligepludslig en hel del i forhold til hvad han normalt laver.

Du skal tænke på at hvis du står vagt for at beskytte fx. cirkel K og så der er en der spørg om han må købe kamera, og du kan ikke rigtigt sige nej, fordi jeg tror at det bliver ligesom med våbendealeren der ikke må have en lukket gunshop.

Jeg syntes mere det nye job skulle hedde elektriker.

http://www.securitas.dk/ 

 

Tjek det der link og rul helt ned se kvinden hun sidder med kamera 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Subtunate said:

Det med en vagt er jo at han skal beskytte en butik, Og hvis du læser deroppe står der at han skal kunne sætte flere ting op så en vagt får jo ligepludslig en hel del i forhold til hvad han normalt laver.

Du skal tænke på at hvis du står vagt for at beskytte fx. cirkel K og så der er en der spørg om han må købe kamera, og du kan ikke rigtigt sige nej, fordi jeg tror at det bliver ligesom med våbendealeren der ikke må have en lukket gunshop.

Jeg syntes mere det nye job skulle hedde elektriker.

Det kan jeg godt se med at det skal hedde elektriker fordi hvis det kommer regner jeg med at man skal være aktiv 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Subtunate said:

Det med en vagt er jo at han skal beskytte en butik, Og hvis du læser deroppe står der at han skal kunne sætte flere ting op så en vagt får jo ligepludslig en hel del i forhold til hvad han normalt laver.

Du skal tænke på at hvis du står vagt for at beskytte fx. cirkel K og så der er en der spørg om han må købe kamera, og du kan ikke rigtigt sige nej, fordi jeg tror at det bliver ligesom med våbendealeren der ikke må have en lukket gunshop.

Jeg syntes mere det nye job skulle hedde elektriker.

Men reglen kunne jo ændres til at vagter gerne må have en vagt central og sætte kamerare op og beskytte folk baser hvis de kan se problemer :D

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Spider pig said:

Men reglen kunne jo ændres til at vagter gerne må have en vagt central og sætte kamerare op og beskytte folk baser hvis de kan se problemer :D

Altså jeg kan jo godt se at vagterne kunne have noget mere at lave så jeg syntes det er godt det du kommer med :D Syntes også måske at det kun er Vagter og Politi der skal kunne styre det så det ikke bliver alt for OP til base raids og Osv. 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Subtunate said:

Altså jeg kan jo godt se at vagterne kunne have noget mere at lave så jeg syntes det er godt det du kommer med :D Syntes også måske at det kun er Vagter og Politi der skal kunne styre det så det ikke bliver alt for OP til base raids og Osv. 

Personlig ville jeg ikke mene at politiet skal have adgang til kamerarene men kun Vagter/Securitas

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Subtunate said:

P

Politiet har jo kamera over alt i pd, det er dem jeg mener de skal kunne bruge.

Tænker der kunne blive lavet en app i tableten på tableten for politi så de kan se deres kamerare og en anden app til vagter hvor de kan købe/spawne kamerare og se hvad der sker på de forskellige kamerare 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Spider pig said:

Tænker der kunne blive lavet en app i tableten på tableten for politi så de kan se deres kamerare og en anden app til vagter hvor de kan købe/spawne kamerare og se hvad der sker på de forskellige kamerare 

Ja det kunne være meget nice hvis det kom, håber jeg det gør.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.