Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Ban af Tramper Tobi


Recommended Posts

______________________________

SteamID:STEAM_0:1:181167136

Hvorfor skal du unbannes: Jeg skal unbannes pga tramper tobi ikke kan forstå han skal snakke pænt, jeg sagde til ham der er ingen grund til at hidse sig op over en sag med mig og en anden.

Så nu har jeg fået ban permanent hvilket jeg ikke forstår da jeg er god til at følge regler på stavox. 

 

Du må have en god aften

-Ebola

______________________________

Admin.JPG

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:181167136

Grund: Kom tilbage når du har en anden holdning

Navn: Powered By Ebola in afrika

AdminID: STEAM_0:0:27440735 - Tramper Tobi [moderator]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 11-07-17 20:59


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

Både mig og @Chuck Norris Har snakket med dig tidligere om det og da du så vælger og gøre det igen snakker jeg med dig om det, Og sætter et ultimatum op hvor jeg ikke synes din holdning var god nok, Sad og snakkede med chuck om det på ts Og det endte så ud i at jeg gav dig perm så du kan ændre din holdning pga med den holdning du havde i de cases synes jeg ikke du burde være på servern.

 

// Tramper

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Powered By Ebola in Africa said:

@Tramper Tobi Det er lidt en bøv bøv du laver der når du snakker grimt til mig forventer du så et pænt svar?

Det kan godt være du mener jeg snakker grimt, Men jeg synes det er utroligt at man skal sige det til dig flere gange og jeg snakkede så med de andre staff´s på servern om, Jeg forventede ikke et pænt svar og det Var ikke derfor du blev bannet Du blev bannet pga din holdninger til og skyde folk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Powered By Ebola in Africa said:

Ja fordi han gik ind i min base??

Du havde en gunshop makker hvad regner du med?, og du indrømmede selv du havde skudt på ham fordi han havde sagt de skulle købe i en anden butik, Når jeg lige får uploadet min recording så skal jeg nok prøve og sende den :)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Powered By Ebola in Africa said:

Bare iorden du.

Men jeg ved hvad casen handlede om og da jeg så satte et ultimatum op Havde du en holdning som jeg synes var forkert, Også snakkede jeg med Chuck på ts´en om hvad jeg skulle gøre og valgte så og perm dig, Men vis Du kan ændre den holdning og din Attitude Kan vi sagtens finde ud af og reduce det til 2 dage :), og du ikke gør sådan noget shit igen :), Og jeg skal nok uploade videon men der er ikke lyd på pga tekniske problemer :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.