Hop til indhold
Stavox

[Solved] Holm's Klage over SimoN


Holm.

Recommended Posts

Hejsa.
Jeg er blevet carbanned i en time.

Ved det ikke er ret meget men jeg følger mig uretfærdigt behandlet.

Jeg kom kørene ud fra mit hus som lå i MTL i industrien.

Derefter køre jeg ind mod byen det vil sige ud af tunellen fra industrien

her står der 3 politi betjente og er i gang med en anden sag med en billist.

Jeg kommer med 90-110 kmt og bremser alt hvad bilen kan drejer og forsøger virkelig på at undvige.

Jeg rammer 3 betjente da de løb til alle sider og bilen skred ud.

Så kalder jeg på admin i @ Chatten.

Derefter kommer SimoN og siger Du har cdmet.

Så siger jeg jeg kaldte på dig da jeg kom til at ramme disse 3 betjente kan du ikke

få dem herover og genoplive dem så jeg kan sige undskyld.

Så checker han logs og ser vores Scener.

Hvorefter han giver mig carban efter jeg har forklaret mig.

Så siger jeg okay og spørger om min kammerat måtte køre bilen hjem.

Så siger han ja og fjerner bilen så siger jeg derefter til ham at jeg snakker med en anden admin da

Jeg føler det var forkert.

Så kommer der en admin der hedder Mathias som godt kan se at det var forkert af simoN

Han checker mit carban og gæt hvad? Ingen Reason GG....

Derfor  laver jeg denne Klage.

Mit steam ID: STEAM_0:0:38893214

SimoN's. Steam ID: STEAM_0:1:107797971

knotts-scary-farm.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kører 3 mennesker ned, om de så stod på vejen giver det stadig meget kaos. Jeg fjerner så din bil, helt på kommando. Det plejer man og gøre, så derfor gør jeg det self. også. 

 

Jeg er forholdvis sikker på at du ikke skrev eller sagde jeg skulle genoplive dem.

Du spurgte ikke om din ven måtte køre bilen, i kørte bare videre efter jeg havde carbanned dig. 

 

Og hvis i havde spurgt ville jeg self. ha' sagt ja, da det ikke ville gi nogle problemer. Men det gjorde i IKKE.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du bruger for det første ikke den rigtige skabelon.

Du klager over at Simon ikke lige fået smidt en grund på sit carban, som helt klart er en lille fejl har nu har gjordt, dog er det ikke nok til at give ham en demotion, da det ville være ret så slasket en grund. Dog vil jeg sige at Simon lige skal tjekke op på det næste gang inden han bare giver carban uden en grund på. Dog vil jeg sige den måde Simon valgte at håndtere sagen på var helt fint, da vi har op til flere gange oplevet at spillere lyver over hvordan det hele skete, dog siger jeg ikke at du lyver eller ej, men vi kan ikke gøre forskel på grund af at folk giver deres forskellige historier.

- (TIl Simon) Næste gang tag lige og kig lidt ind i sagen inden du vælger at straffe en person.

- Lukket.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.