Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - I Eath You


Merzbar

Recommended Posts

Dit ingame navn: Merzbar

Staff ingame navn: I Eath You 

Dit SteamID: STEAM_0:0:50520879

Staff SteamID: STEAM_0:0:12233163

Forklar situationen:
Jeg syntes ikke at han snakkede så pænt til mig idag, (Jeg fik ban for proppush) men, jeg syntes at han bruger mange hårde ord... 
som kraftedme og fanden i en case jeg havde idag.. Jeg var helt chill... og han råbte nærmest af mig... 
og det syntes jeg han skal rette lidt op på... det kan godt være at jeg "Har spildt din tid" men så kan du jo lade være med at tage mig med op på et tag, 
fordi LucasHD og mig havde lige snakket, og han havde styr på det. Men ja, jeg syntes bare at han skal bruge et lidt pænere sprog.. selvom at han bliver sur. og selvom at man har gjort noget dumt

Og ja jeg fortjener mit ban men det ændre ikke på at han råbte af mig

Jeg addede ham også på steam bagefter jeg blev banned så vi kunne snakke, og det endte med at han blokere mig på steam.

Jeg ved godt at jeg har gjort noget dumt.. men derfor skal han stadigvæk snakke pænt og lade vær med at råbe.

Bevis: 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Svar på Staffklage til Merzbar

 

Mit sprog skyldes helt sikkert at jeg følger du har pisset lidt på mig og Greens tid vi har brugt på dig. 
Sidst vi banned for for propabuse og grimt sprog hvilket du benægtet flere gange og vi måtte få beviser for en anden spiller.

 

Der fik du kun én dag, meget heldigt for dig, for mig og Green tænkte at den lange snak i buret havde kommet dig på bedre tanker angåndne dine regelbrud.

 

Men så ikke nok med det, 6 dage efter så propabuser du IGEN!?  Hvor vi flere gange forklaret dig at det skulle du ikke, hvor du havde samme undskyldning....

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg troede jeg kunne gøre det selv... fordi at så ville jeg jo ikke spilde jer staffs tid!

 

Green var ikke engang med den her gang og @LucasHD havde snakket med mig og han havde styr på det!

 

Men alligevel, spilder du DIN egen tid med at tage mig op i det bur og så sige at JEG  har spildt din tid... 

 

Jeg gjorde det fordi jeg fik fortalt af min ven i en af bilerne at jeg skulle gøre det for at få ham fri... 

Så selvfølgelig gjorde jeg det! 

 

Og alligevel skal du sku da ikke sige og råbe af mig?? prøv og hør mig... lyder jeg som en der råbte og bandede?? nej! 

 

Og det er derfor jeg lavede den her klage! det er fordi mig (Og nogle venner) syntes at du bruger et meget groft sprog i cases og du ikke snakker pænt! 

Det er ikke kun mig der syntes det og det eneste jeg vil med den her Klage var at du vil prøve at stoppe med det, og snakke ordenligt...

 

Jeg er fuldstændig ligeglad med at jeg har spildt jeres tid... fordi det har vi fået ordnet! men at du råber af mig og bander i case har jeg det ikke godt med.

 

Og ja som Lynpanda sagde! til sidst gav du mig ikke en chance for at sige noget!

du bannede mig bare! og det syntes jeg ikke der er okay, som Staff syntes jeg at man skal kunne hører historien fra spillerens side..

 

Også selvom at man har gjort noget dumt som jeg gjorde, så skal staff hører på ens side af historien...

 

Det eneste jeg gør er at prøve at hjælpe dig! sådan flere folk vil kunne lide dig! fordi du må give mig ret i.. at du taler ikke så pænt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det ik det jeg siger! Jeg siger at jeg gjorde det fordi min ven sagde jeg skulle prøve! OG! LUCAS HD kom og sagde at jeg ikke skulle gøre det! også var det det! men så skulle du jo hen og tage mig i det bur!

 

Det er ikke mig der har spildt din tid. jeg prøvede at hjælpe en ven, og det ved jeg godt ja jeg ikke skulle have gjort med props... men chill mand.. du råbte jo af mig?

Og hvis du læser det der er øverst står der at klagen er fordi du RÅBER OG BANDER i case... men det har du jo tydeligvis ikke forstået!

Og hvordan??? hvordan Ødelagde jeg andre folks RP???

 

Og det er ligesom om at du prøver at tale uden om det med du råber? er det sandt? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lucas tager måske ikke tungt i det, men det gør jeg fordi jeg snakke om det med dig sidst 6 dage enden..

Derfor er det ikke iorden at gøre det med props bare fordi din ven siger du skal prøve, grunden til jeg råber er jeg syns det er utroligt at du propabuser igen, når mig og Green har brugt så lang tid på det sidst og du var forstående og det hele. Du fik jo netop kun én dag fordi vi mente at du var indforstået med det og det ikke vil ske igen, men så gør du det igen..

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ligemeget hvad man har gjort syntes jeg at du skal snakke ordenligt... 

Just now, I Eath You <3 said:

Jeg bliver normalt kun sur når folk gør noget de flere gange har fået afvide de skal lade vær med og så gør det igen, præcis som du gjorde.

 

Jeg troede jeg kunne hjælpe SÅ JEG IKKE VILLE SPILDE DIN TID men det fejlede jeg så i også blev du pisse sur på mig! 

Jeg fik heller ikke sagt en skid fordi du sad og råbte FANDME OG KRAFTEDME konstant! ligemeget hvad situationen er burde du sku ikke råbe!

Og så er det heller ikke okay at du ikke gider at hører på hvad jeg har at sige! 

Det syntes jeg bestemt ikke! 

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutes ago, _FyhNz said:

Hvis en bil er stuck, hvorfor så ikke bare få en mod til at gøre den unstuck Merzbar?

Hvad vil du helst risikerer.

At en mod bliver sur, og giver dig en skideballe over at du spilder hans tid på at unstucke din bil, fordi han selv mener at du kunne have fået den unstuck?

ELLER

En straf for at probabuse en stuck bil fri?

Han unstuckede den også... og jeg havde talt med enmod om det... og det har ikk noget med klagen at gøre

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, Merzbar said:

Sker der noget med Det her?

Jeg ligger pt. ved en pool og nyder min ferie med en forbindelse der ikke engang vil tillade mig at loade din video.

 

Men fat mod - jeg er hjemme i morgen aften, så skal jeg nok sætte mig ind i sagen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg har opfattet sagen indtil videre (ret mig hvis jeg fejlfortolker), så er sagen den, at Merzbar prop-pusher en bil udenfor spawn for at få den fri, hvilket Eath og Greenberg før har diskuteret med Merzbar og forklaret, at det ikke er sådan man bærer sig ad i en lang samtale hvor det var forventet, at Merzbar havde lært lektien - hvilket ikke var tilfældet, da Eath gav dig dit tredje prop-relateret ban d. 09-07.

 

Merzbar, du mener så, at Lucas havde styr på sagen, men af hvad jeg forstår på sagen, og den besked du modtog fra Lucas på Steam, er at Lucas ikke var indforstået med, at du tidligere havde haft en lang og seriøs samtale med Greenberg og Eath, hvor du slap med en rigtig stor chance. Eath opdager så, at du har prop-pushet igen og tager dig derfor med op på taget, da du kun seks dage efter at have snakket med Eath og Greenberg brød samme regel. 

 

Det som klagen derimod bygger på er, at Eath har sagt "fandme/fanden" og "kraftedeme", og at Eath skulle have råbt. Udfra hvad jeg hører på videoen, vil jeg hælde mere til, at Eath har hævet sin stemme de steder hvor han sagde "kraftedeme" og "fandme". Det er af mit eget udtryk, at det har været en blanding af autoritets-markering og lettere frustration over, at den forhenværende samtale med Greenberg har været spild af tid og at den chance der blev givet ikke blev værdsat, og aftalen ikke blev overholdt.

 

Normalt vil jeg ikke have noget imod det sprog som Eath bruger når der er tale om en autoritets-markering, da nogle spillere ikke forstår alvoren og konsekvensen af deres handlinger, før det pågældende staff-medlem markerer sig. Dog vil jeg give dig ret i, at det blev overdrevent i længden eftersom, at "fandme/fanden" og "kraftedeme" blev sagt ni gange sammenlagt - dette er så resultatet af den ovennævnte autoritets-markering og frustration, som jeg ikke vil bebrejde Eath særlig meget for, da du helt ærligt har vist, at du på ingen måde gad at overholde aftalen som Greenberg og Eath lavede med dig - hvilket naturligvis vil føre frustration med sig.

 

Er ovennævnte nogenlunde korrekt antaget? Eller er der nogle andre relaterede bemærkninger?

Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, Houston skrev:

Som jeg har opfattet sagen indtil videre (ret mig hvis jeg fejlfortolker), så er sagen den, at Merzbar prop-pusher en bil udenfor spawn for at få den fri, hvilket Eath og Greenberg før har diskuteret med Merzbar og forklaret, at det ikke er sådan man bærer sig ad i en lang samtale hvor det var forventet, at Merzbar havde lært lektien - hvilket ikke var tilfældet, da Eath gav dig dit tredje prop-relateret ban d. 09-07.

 

Merzbar, du mener så, at Lucas havde styr på sagen, men af hvad jeg forstår på sagen, og den besked du modtog fra Lucas på Steam, er at Lucas ikke var indforstået med, at du tidligere havde haft en lang og seriøs samtale med Greenberg og Eath, hvor du slap med en rigtig stor chance. Eath opdager så, at du har prop-pushet igen og tager dig derfor med op på taget, da du kun seks dage efter at have snakket med Eath og Greenberg brød samme regel. 

 

Det som klagen derimod bygger på er, at Eath har sagt "fandme/fanden" og "kraftedeme", og at Eath skulle have råbt. Udfra hvad jeg hører på videoen, vil jeg hælde mere til, at Eath har hævet sin stemme de steder hvor han sagde "kraftedeme" og "fandme". Det er af mit eget udtryk, at det har været en blanding af autoritets-markering og lettere frustration over, at den forhenværende samtale med Greenberg har været spild af tid og at den chance der blev givet ikke blev værdsat, og aftalen ikke blev overholdt.

 

Normalt vil jeg ikke have noget imod det sprog som Eath bruger når der er tale om en autoritets-markering, da nogle spillere ikke forstår alvoren og konsekvensen af deres handlinger, før det pågældende staff-medlem markerer sig. Dog vil jeg give dig ret i, at det blev overdrevent i længden eftersom, at "fandme/fanden" og "kraftedeme" blev sagt ni gange sammenlagt - dette er så resultatet af den ovennævnte autoritets-markering og frustration, som jeg ikke vil bebrejde Eath særlig meget for, da du helt ærligt har vist, at du på ingen måde gad at overholde aftalen som Greenberg og Eath lavede med dig - hvilket naturligvis vil føre frustration med sig.

 

Er ovennævnte nogenlunde korrekt antaget? Eller er der nogle andre relaterede bemærkninger?

Det er rigtigt, men jeg kan ikke huske jeg har proppushet 3 gange?? jeg har gjort det 2 gange... jeg kan ihvertifald ikke huske den ene

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Merzbar said:

Jeg kan ikke huske jeg har proppushet 3 gange??

Du har tre prop-relaterede bans. 2x Prop-push og 1x Prop-abuse.

 

Derved vil jeg lade min ovennævnte besked fra d. 17-07 være konklusionen på denne situation, og jeg forventer at sagen er afsluttet, og derfor regner jeg med, at der ikke er yderlige bemærkninger eller kommentarer - hvis der alligevel skulle være det, kan du skrive over TeamSpeak-serveren, Forum eller In-game

 

Tak for at give din mening til kende. (y)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.