Hop til indhold
Stavox

[Solved] [Solved] Jobs slots justeres afhængigt af online spillere


Morten

Recommended Posts

Hej,

Jeg vil gerne foreslå, at de forskellige slots til jobs justeres afhængigt af hvor mange spillere der er online på serveren.

Dvs. at hvis der er 30 spillere online ville der f.eks. kunne være 7 betjente og når der er fuld server kan der være 15 betjente.

Dette vil måske også gøre det mere fair og balanceret at spille, da der ikke ville kunne være 15 betjente på serveren når der kun er 30 spillere online.

Det vil også sørge for, at spillet holdes i gang af en fair balance af kriminelle og lovlige spillere :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Når du tænker på det her som en måde at gøre det fair, giver det vel kun mening at have til jobs som politi og kriminelle jobs right? Og ikke at vi begrænser buschauffører fra to til en pga. ikke-fuld server?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Dynn said:

Når du tænker på det her som en måde at gøre det fair, giver det vel kun mening at have til jobs som politi og kriminelle jobs right? Og ikke at vi begrænser buschauffører fra to til en pga. ikke-fuld server?

Ja, jeg synes ikke der er grund til at begrænse alle jobs. Man kunne undtage flere blandt andet hjemløse, taxi, vagter osv.

Jeg synes bare dette er en god måde at undgå at have 15 tyve når der kun er 30 spillere online.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.