Hop til indhold
Stavox

[Solved] Evocity vs Rockford


Victor Lalle

Recommended Posts

Jeg kan bedst lide Evocity.

Rockford: Et godt map til at spille rp, grundet selve mappet men også dens bygninger. Dog synes jeg mappet ikke er egnet til Base raids. Hvorfor ved jeg ikke xD Bare min fornemmelse.

 

Evocity: Et godt, gammelt kendt map. Nemt at finde rundt i. Kan godt spille rp på men bedst for sjov (min mening). Synes mappet er bedre designet til at raide andre. Igen hvorfor ved jeg ikke stadig min fornemmelse. Bonus: Det er der resten af mit gang spiller ahah xD

Link til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 11 months later...
  • 2 weeks later...
3 timer siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Jeg tænkte på. Da jeg så jeres EU server launch, så det nye evocity map faktisk meget cooler ud en det der er i forvejen. Så kunne DK evo, måske skifte mappet ud til det andet evocity?.

Da der nok er mange nye muligheder for ting at lave på det.

Det er et alt for stort sats at skifte map. Det er oplevet mange gange før, at folk som spiller på Stavox ikke ligefrem altid er glade for opdatering som ændrer en del.

 

Folk ville blive sure over at miste baser og dupes som ikke passede ind. 

 

Hvis det map nogensinde skulle komme på den danske ville jeg se en server #3 som løsning, men det er ikke en realitet iforhold til spillertal.

 

 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.