Hop til indhold
Stavox

Giveaway!


Benito

Recommended Posts

Hej allesammen.

Der er nu fundet en vinder!

image.png.a201a1553f375ffe06fafbbf5a886515.png

Hvis @Glen Andersen kunne komme ind på Evocity kl 15 og få sin gevinst :) 

 

Dernæst vil jeg gerne sige undskyld, til dem som jeg enten har haft Beef med, eller har.

Jeg ved godt at jeg kan være pisse irriterende til tider og jeg kan have svært ved at styre mit temperament, men for søren, vi lever et liv, så hvorfor skal alle ikke bare hygge os og leve livet i den virtuelle verden, uden hate.

Link til kommentar
Del på andre sites

58 minutes ago, Ålbaek said:

Hej allesammen.

Der er nu fundet en vinder!

image.png.a201a1553f375ffe06fafbbf5a886515.png

Hvis @Glen Andersen kunne komme ind på Evocity kl 15 og få sin gevinst :) 

 

Dernæst vil jeg gerne sige undskyld, til dem som jeg enten har haft Beef med, eller har.

Jeg ved godt at jeg kan være pisse irriterende til tider og jeg kan have svært ved at styre mit temperament, men for søren, vi lever et liv, så hvorfor skal alle ikke bare hygge os og leve livet i den virtuelle verden, uden hate.

GG tak for giveawayet

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, Ålbaek said:

Hej allesammen.

Der er nu fundet en vinder!

image.png.a201a1553f375ffe06fafbbf5a886515.png

Hvis @Glen Andersen kunne komme ind på Evocity kl 15 og få sin gevinst :) 

 

Dernæst vil jeg gerne sige undskyld, til dem som jeg enten har haft Beef med, eller har.

Jeg ved godt at jeg kan være pisse irriterende til tider og jeg kan have svært ved at styre mit temperament, men for søren, vi lever et liv, så hvorfor skal alle ikke bare hygge os og leve livet i den virtuelle verden, uden hate.

Ses derinde ved en 15 tiden :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.