Hop til indhold
Stavox

[Solved] Quests/challenges


Merzbar
Message added by DetBareMads

Bliver der arbejdet på

Recommended Posts

Du kan gå hen og trykke E på en af NPC der står i spawn. Også er der nogle Quests eller challenges som du skal udføre ( Belønningen kan være penge eller noget andet ) 

 

FOREKSEMPEL

 

*KRÆVER JOBBET TYV

Stjæl en bil og scrap den nede ved Industri bygningerne

 

Belønning: 10.000 kr 

 

rimelig random forslag men... Det kunne da være ret fedt :D

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

League of Legends har også lige fået et nyt quest system.

Nogle quests' kan værer uger lange, andre kun dage eller timer. Det gør der er et meget lille "tidspress". Fx. "Lav x gram weed på y minutter". I LoL har de awards til folk, med blandt andet deres eget system. Et godt system i DarkRP ville være at man fik penge, weed eller andre ting som skifter hvis det er en anden Quest(Weed=weed. Diverse=penge)

Exembler.

 

-Dræb 5 personer som hitman på 2 timer (Questen kan evt aktiveres i en NPC)

-Arrester 20 personer som politi på 1 dag

-Gro x antal weed på y tid.

-Sælg 5 keypad crackers som BMD på en time.

 

//Guz

5 hours ago, Glen Andersen said:

Lyder som en god ide. Dog er der noget der undre mig.
 

  • Skal det være nogle man kan gentagende gange kunne tage?
  • Eller Reset hver uge? Dag?
  • Hvordan skal man få nye quests?

1. Der kan løbene blive addee flere quests' som de gamle blive fuldført?

2. Personligt syntes jeg at der skal være X antal quests' per uge/dag og man ikke kan have mere end en aktiveret af gangen.

3.En NPC så tøjdamen i spawn kan få en kæreste :sex101:

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Guzern said:

League of Legends har også lige fået et nyt quest system.

Nogle quests' kan værer uger lange, andre kun dage eller timer. Det gør der er et meget lille "tidspress". Fx. "Lav x gram weed på y minutter". I LoL har de awards til folk, med blandt andet deres eget system. Et godt system i DarkRP ville være at man fik penge, weed eller andre ting som skifter hvis det er en anden Quest(Weed=weed. Diverse=penge)

Exembler.

 

-Dræb 5 personer som hitman på 2 timer (Questen kan evt aktiveres i en NPC)

-Arrester 20 personer som politi på 1 dag

-Gro x antal weed på y tid.

-Sælg 5 keypad crackers som BMD på en time.

 

//Guz

1. Der kan løbene blive addee flere quests' som de gamle blive fuldført?

2. Personligt syntes jeg at der skal være X antal quests' per uge/dag og man ikke kan have mere end en aktiveret af gangen.

3.En NPC så tøjdamen i spawn kan få en kæreste :sex101:

"Arrest 20 personer som politi på 1 dag" Nej, for så vil folk arreste for den mindste ting, bare så de kan klare deres quests - De andre eksempler er gode tho :)

Link til kommentar
Del på andre sites

 

 

Stjæl en bil og scrap den

 

Kør 120 km i timen i en bil

 

Join et gang

 

sælg 10 guns som gundealer

 

find den hemmelige nisse ved industri 

 

Giv 5 fartbøder til folk i byen 

 

køb en bil 

 

tjen 1.000 kr som Hjemløs (på donationer)

 

køb 4 Diamant printer

 

tjen 30.000kr på printere ( dine egne

 

kør 5 km 

( til den kan i sætte checkpoints rundt i byen )

 

køb et våben i spawn

 

join Stavox steam gruppen

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror faktisk vi har haft en lille snak omkring det til gangs på et tidspunkt. Det var mere omkring det med weed, hvor man fx. skulle lave 10 kilo weed, og få noget ud af det, så folk ikke fik det sådan lige. Men hvis vi snakker enkelt mands missioner, så tænker jeg ikke det skal være noget, hvor for mange andre jobs bliver indblandet. Især det med betjente er ikke en god ting, da det vil gå meget ud over deres RP, og flere vil eventuelt for flere bøder, eller i værste tilfælde få arrest uden den store grund. Derfor tænker jeg kun missioner skulle være relateret til ulovlige jobs, eller jobs som pakkeomdeler, taxacheffør, landmand og gundealer. Ifølge mig, så skal de fleste missioner være lange, men med få korte missioner som kun er der inden for kort tid, så man hele tiden skal være opdateret på dem.

 

Missioner kunne foreksempel lyde sådan her:

  • Sælg 20 kilo weed
  • Tag 250.000 kr. fra printere
  • Scrap 10 biler
  • Aflever 100 pakker som omdeler
  • Køb 100 våben som gundealer
  • Lav 100 gulerødder som landmand

Jeg kunne endelig fortsætte, men tænker i har fået pointen.

 

Hvis denne forslag skulle være en ting, så vil jeg sige der både skulle være gang og enkeltmands missioner, hvor gang missioner vil være meget længere, og vil tage en del mere tid.

 

Denne kunne også være en ny app til vores tablet, som eventuelt kunne lyde på jobindex eller anden form for job side

Link til kommentar
Del på andre sites

15 hours ago, Guzern said:

League of Legends har også lige fået et nyt quest system.

Nogle quests' kan værer uger lange, andre kun dage eller timer. Det gør der er et meget lille "tidspress". Fx. "Lav x gram weed på y minutter". I LoL har de awards til folk, med blandt andet deres eget system. Et godt system i DarkRP ville være at man fik penge, weed eller andre ting som skifter hvis det er en anden Quest(Weed=weed. Diverse=penge)

Exembler.

 

-Dræb 5 personer som hitman på 2 timer (Questen kan evt aktiveres i en NPC)

-Arrester 20 personer som politi på 1 dag

-Gro x antal weed på y tid.

-Sælg 5 keypad crackers som BMD på en time.

 

//Guz

1. Der kan løbene blive addee flere quests' som de gamle blive fuldført?

2. Personligt syntes jeg at der skal være X antal quests' per uge/dag og man ikke kan have mere end en aktiveret af gangen.

3.En NPC så tøjdamen i spawn kan få en kæreste :sex101:

Let's go random arrest.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der kan jo også være sådan noget man ikke skal tage men så fx hvis man har drabet mere end 45 mennesker på de 24 timer får du 7.000kr osv. ?? (Dayli Quest) eller lave antallet større men så sætter man det også op til en uge så det ikk bare er hver dag??

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Højz said:

Der kan jo også være sådan noget man ikke skal tage men så fx hvis man har drabet mere end 45 mennesker på de 24 timer får du 7.000kr osv. ?? (Dayli Quest) eller lave antallet større men så sætter man det også op til en uge så det ikk bare er hver dag??

Dræbe folk = MASS RDM sorry to say men ellers fed idê Højz 

-Dromis

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 11 months later...
  • 7 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.