Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] unban request


Recommended Posts

______________________________

SteamID:  STEAM_0:0:131916272

 

Hvorfor skal du unbannes: ved godt der ikke er gået 2 uger i nu... men er virkelig desperat for at spille på jeres server...

har spillet på så mange andre danskeRP servere og udlandske men der findes sq ikke en server der kan erstatte jeres! jeg lover det bliver sidste gang vi mødes på den her måde eller ihvertfald på dette forum... VH simon  

 

fik af vide jeg skulle skrive igen efter en uge... det må også vise at jeg virkelig mener det! og hvor desperat jeg er for at komme ind igen!  

 

Go' ferie

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:131916272

Grund: troller i case-bryder nogen regler-fik unabn 1,5 time-No unban

Navn: Simon AK81

AdminID: STEAM_0:0:54322411 - JegSmuk [user]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 28-04-17 22:09


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutes ago, Greenberg said:

Det er jo ikke første gang du troller rundt, du har gjort det op til flere gange. Hvordan skal vi sikre os det ikke sker igen?

du fatter virkelig ikke hvor meget har fortryder! har været så mega desperat for at komme ind og spille igen! og så savner jeg virklig bare stavox... så det ville kun være åndsvagt, hvis jeg fik mig selv bannet igen! Fordi jeg ved godt der ikke er flere chancer og det her måske er den sidste! så jeg vil ikke gøre det igen fordi jeg ved hvor meget jeg kommer til at fotryde det! 

?

....

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.