Hop til indhold
Stavox

En Guide til en god unban request


Guzern

Recommended Posts

Da der er extremt mange der får afvist deres Unban request, vil jeg lave en guide der viser dig, hvordan man laver en god unban request.

 

Hvorfor blev min Unban request afvist af Sxbot?: 

Ofte er det fordi du ikke følger skabelonen, eller fordi du ikke skriver et gyldigt, ikke dit eller slet ikke noget Steam ID. Til dette vil jeg anbefale hjemmesiden her. Kan du ikke finde du af at få dit steam profile link, er der mange videoer på Youtube om det. 

 

Hvad kan forbedre mine chancer for Unban?: En god start er at følge skabelonen, derefter skriv hvorfor du vil unbannes. Når du føler selv føler du har lavet en god unban request så skriv 5 gode grunde til at du skal have Unban fra Stavox serverne, husk at have alle dine Unban grunde i din main post, det gør den mere overskuelig at vurdere for staff teamet.

 

Hvad gør jeg hvis min Unban request blev afvist af Staff?

Vent tiden de har bedt dig om at vente. Lad vær med at lave en før tiden de bad om at du skulle vente. Vent tiden ud og forstå, lær og husk hvad du har gjordt. Hvis du ikke lære af din straf, er det ikke en straf. 

 

Hvis nogle vil have tilføjet noget til guiden skriv en pm på forum eller kontakt mig ingame eller ts.

 

//Guz

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.