Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Peter Jensen


-_-Peter Plys-_-

Recommended Posts

Ingame navn: Peter Jensen

 

SteamID: STEAM_0:0:121214240

 

IRL fornavn: Nico Larsen 

 

Alder: 14 år 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg var mod inde på ArtexServers engang men så var ikke på i 2 uger PGA jeg var på ferie så mistede jeg det

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil ikke sige jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere, Jeg vil gerne være en del af staff teamet fordi jeg gerne ville kunne hjælpe spillerne på Stavox nu hvor jeg spille meget om natten nå jeg kan komme til det hvor jeg oplever der ikke er noget staff på og hvor der er mange der gør alt hvad de ikke må såsom mass-rdm men nu hvor mit optagelses program ikke virker så er det lidt svært at bevise noget på nogen med mass-rdm og alt det der . :)

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja fra ArexServers og har også selv lejet lidt med det så ved en del men det er ved at være lang tid siden

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja det syntes jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundtligt, Ja jeg bruger kun min mic med mindre jeg er helt smadret og ikke har sovet i et par dage

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 15:30 - 22:00+

Tirsdag: 15:30 - 22:00+

Onsdag: 17:15 - 22:00+

Torsdag: 15:30 - 22:00+

Fredag: 15:30 - 22:00+

Søndag: 10:00 - 00:00+

Lørdag: 10:00 - 00:00+

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej ikke rigtigt :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.