Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - oZqnk


Franzen

Recommended Posts

Ingame navn: oZqnk - Skifter navn hvis det er for besværligt.

Steam id:  STEAM_0:1:117469409

Fornavn: Jeppe

Alder: 13 Har fødselsdag i september.

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  Ja, jeg har ejet flere minecraft servere som jeg lukkede da jeg mistede lysten. Har været superadmin en anden lille DarkRP server som lukkede pga. økonomien. Derfor ved jeg meget om st holde hovedet koldt i cases og andre staff sager. Synes selv jeg snakker pænt og holder en god tone. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Da jeg som skrevet højre oppe har meget erfaring som administrative jobs. Jeg kender også en del til ULX. Jeg holder en god tone og er god til at lytte til begge parter før jeg giver en evt. straf. Jeg kan mange af reglerne i hovedet. Jeg massere af tid til at være online på serveren, både i hverdage og weekender / ferie.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger altid mic, bruger oftes min mikrofon på mit corsair headset men har også en blue snowball. Jeg synes selv at jeg kan fomulere mig skriftligt som mundtligt. Jeg kan både formulere mig mundligt og skriftligt, syntes dog selv jeg er bedst til at formulere mig mundtligt.
 
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg kender rimelig meget til ULX og kan de fleste kommandoer med f.eks Ban, Kick, Jail, goto og bring osv..  Jeg ved selvfødig ikke om i har nogen kommandoer, som jeg skal vide. Jeg er hurtig lærene så kan hurtigt lære kommandoerne.
 
Information omkring mig: Jeg har haft forskelligt minecraft servere hvor hjem har dannet en masse erfaring som Staff med at holde hovedet koldt i Staff sager og om hvordan man holder sammen som Staff commounity. Jeg har også været admin på en Garrysmod DarkRP server som DSV. Ikke var oppe i særlig lang tid, grundet økonomien, dog har jeg da også dannet erfaring udfra den og lærte en masse ULX der. Kort sagt, jeg er en dreng på 13 år som elsker at spille computer og brænder for at blive Staff på Stavox.
 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Nu har vi jo snart sommerferie, men her er min "tidsplan" for mine hverdage.

 

Mandag: 15:00 - 22:30

Tirsdag: 15:00 - 22:30

Onsdag: 15:00 - 22:30

Torsdag: 15:00 - 22:30

Fredag:  Ca. 9:00 - Forskelligt 

Lørdag: Ca. 9:00 - Forskelligt 

Søndag: Ca. 9:00 - Forskelligt 

 

Her i ferien kan jeg være MEGET mere online. Skal kun ud at rejse i 2 uger.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Narrhh... Tror jeg ikke andet end at jeg er 13 år gammel, går i 7 klasse.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 19. juni 2017 at 08:39, din lille fætter said:

+REP

 

Flink

God rper

Snakker pænt

Kan reglerne 

Har erfaring

Er moden

Mange tak.

 

On 19. juni 2017 at 08:40, oqick said:

+REP

 

Sød

Kan reglerne

God ven

Har været admin på andre servere

Tak.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 19. juni 2017 at 08:45, MaatBK said:

+REP

Han Har ejet en minecraft server  hvor jeg har været staff på, hvor han har dannet meget erfaring og været god staff der.

Imødekommende

Sød

Kan næsten alle regler

 

Mange tak :)

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, BEDST I VERDEN TIL CS GO (DK) 13 said:

+rep

flink

kan alle reglerne

er en god rper

 

Tak skal du have!

54 minutes ago, -_-Peter Plys-_- said:

+Rep

 

-Kan sit rp

-Er venlig

-Bryder naesten ikke nogen regler

Tak Tak <3

 

Tak for alle jeres kommentarer 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.