Hop til indhold
Stavox

Eske

Medlem
  • Antal indlæg

    19
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

1 Følger

Om Eske

Seneste besøgende på profilen

Eskes Anmærkninger

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Nylige Badges

32

Reputation

  1. Eske

    Gunshop hjælp.

    Jeg har lige ændret lidt i @Bims' simple gunshop så den kun har to slots 🙂 Bims' simpel gunshop
  2. Eske

    Dropbox

    Det har jeg skam også gjort
  3. Eske

    Dropbox

    Hvor meget af skærmen vil du have det til at fylde?
  4. Eske

    Knæk Cancer

    Det var godt spottet, det er fikset nu 🙂 Velbekom 🙂
  5. Eske

    Knæk Cancer

    Jeg var også i gang Kode: Billede:
  6. Eske

    Palace

    Jeg har lavet denne her til dig, den er lidt skæv men jeg løb desværre tør for tid. Kode under første spoiler Billeder kan ses under denne spoiler
  7. Eske

    Hjælp

    Det gjorde jeg slet ikke, var godt med på hvad du mente 🙂 Havde bare lige lavet programmet da du sendte dit
  8. Eske

    Hjælp

    Hvis du ikke gider betale bjørnen 75k har jeg lavet det her @name Login system @inputs EGP:wirelink User:entity @persist S:number LoginPlayer:entity if (first()){ EGP:egpClear() #Function der gr at der sker noget nr du klikker. function number egpClick(CursorPos:vector2,ObjId){ EPos = EGP:egpPos(ObjId) ESize = EGP:egpSize(ObjId) if(inrange(CursorPos, (EPos - ESize/2), (EPos + ESize/2))){ return 1 } return 0 } #Draw login screen function void loginButton(){ S = 1 EGP:egpClear() EGP:egpBox(1,vec2(256,256),vec2(100,50)) EGP:egpColor(1,vec(0,255,0)) EGP:egpText(2,"Login",vec2(256,256)) EGP:egpAlign(2,1,1) } #Draw welcome screen function void welcomeText(){ EGP:egpClear() EGP:egpText(1,"Velkommen "+User:name(),vec2(256,256)) EGP:egpAlign(1,1,1) timer("welcome",1000) #Time in ms } #Draw third screen function void thirdScreen(){ S = 2 EGP:egpClear() EGP:egpBox(1,vec2(256,256),vec2(256,256)) EGP:egpColor(1,vec(0,255,0)) } #Call first function loginButton() } #Checks for clicks on login screen if(~User & User:keyUse() & ops()<150 & S == 1){ Cursor = EGP:egpCursor(User) if(egpClick(Cursor,1)){ LoginPlayer = User welcomeText() } } #Checks for clicks on thirdscreen if(~User & User:keyUse() & LoginPlayer == User & ops()< 150 & S == 2){ Cursor = EGP:egpCursor(User) if(egpClick(Cursor,1)){ print("Eske er sej!") } } if (clk("welcome")){ thirdScreen() }
  9. Du gør bare så når købet er færdiggjort så, tegner du din login skærm igen, samt ændrer de variabler som du gerne vil have ændret.
  10. Du kan ændre det der hvor der står "Dit gang navn her" til at være ""+owner():getGang()+""
  11. Eske

    E2 Hjælp

    Her er et eksempel som jeg har lavet for dig, hvor du kan åbne to døre ved at trykke på knapperne på skærmen, har også tilføjet lidt kommentare i koden så du måske har lettere ved at se hvad der foregår. Koden ligger under spoiler knappen.
  12. Du kan kun kopiere 200 linjer af gangen, du skal bare gøre det af flere gange i stedet
  13. Eske

    hjælp

    Du skal skrive det sådan her: @name Gradient @inputs EGP:wirelink if(duped()|dupefinished()){reset()} if(first()){ EGP:egpClear() EGP:egpBox(1,vec2(256,256),vec2(100,100)) EGP:egpColor(1, vec(255,0,0)) EGP:egpBox(2,vec2(256,256),vec2(100,100)) EGP:egpMaterial(2,"VGUI/gradient_up") } Det ser sådan ud inde i spillet
  14. Eske

    E2 Skilt

    Orkede ikke skulle skrive det om hver eneste gang jeg ændrede en af polykoordinaterne :)
  15. Eske

    E2 Skilt

    Jeg har lavet sådan et her hvis det har interesse. Du kan se koden her: #[ Lavet af Eske d. 15-10-17 ]# @name GLS Skilt @inputs [Skilt]:wirelink @persist Polygon:array [Scale, OffsetX, OffsetY]:number [Blue, White, Yellow]:vector if(duped()|dupefinished()){reset()} if(first()) { #RawPoly = array(570,49,525,285,439,285,461,178,438,208,388,243,336,269,292,279,239,285,183,284,130,276,78,257,35,232,13,208,0,171,5,130,30,84,57,56,86,34,120,16,162,0,135,13,100,34,63,65,36,105,32,162,43,182,65,201,135,227,215,225,285,206,348,155,367,128,257,127,273,512) Blue = vec(31,36,87) White = vec(255,255,255) Yellow = vec(248,181,20) OffsetX = -7.8 #Centreret 78 OffsetY = 167.1 #Centreret 210 Scale = 0.3 #Virker kun paa 0.3 lige nu function array polyCords(RawPoly:array){ Polygon = array() while(RawPoly:count() != 0){ X = ((RawPoly:shiftNumber()+286)*Scale+OffsetX) Y = ((RawPoly:shiftNumber()+143)*Scale+OffsetY) Polygon:pushVector2(vec2(X,Y)) } return Polygon } Skilt:egpClear() Skilt:egpBox(1,vec2(263.8+OffsetX,88.9+OffsetY),vec2(1266.67*Scale,383.33*Scale)) Skilt:egpPoly(2,polyCords(array(461,178,438,208,388,243,336,269,292,279,239,285,183,284,130,276,78,257,35,232,13,208,0,171,5,130,30,84,57,56,86,34,120,16,162,0,135,13,100,34,63,65,36,105,32,162,43,182,65,201,135,227,215,225,285,206,348,155,367,128,257,127,273,512))) Skilt:egpColor(2,Yellow) Skilt:egpPoly(3,polyCords(array(161,0,100,34,60,68,36,104,26,146,33,168,63,200,106,219,159,228,200,227,239,220,291,199,329,171,366,129,258,125,272,48,278,0))) Skilt:egpColor(3,White) timer("2nd",100) } if (clk("2nd")){ Skilt:egpPoly(4,polyCords(array(258,126,272,50,568,50,554,130))) Skilt:egpColor(4,Yellow) Skilt:egpPoly(5,polyCords(array(568,50,481,50,441,284,527,285))) Skilt:egpColor(5,Yellow) Skilt:egpPoly(6,polyCords(array(303,86,502,86,501,208))) Skilt:egpColor(6,Yellow) Skilt:egpText(7,"GLS",vec2(260+OffsetX,88.9+OffsetY)) Skilt:egpColor(7,Blue) Skilt:egpSize(7,376.67*Scale) Skilt:egpAlign(7,0,1) Skilt:egpFont(7,"ChatFont") }
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.