Hop til indhold
Stavox

Åben klub  ·  14 medlemmer

BYGGESERVICE

Omkring denne klub

- John Miller
  1. Nyt i klubben
  2. Som skrevet er det bare e2'en som følger med, laver gerne custom e2er efter behov 😚
  3. Nice men lidt lam e2 kunne være fedt med en !kos0 !kos1 funktion så man kunne disable og enable kos Hvis ingen adgang menner kos self XD
  4. Basen ligger på 450k med e2'en på billedet Jeg viser ikke hele basen på billeder, da folk som skal raide basen kan bruge det til en fordel. - 47 props! - Jeg laver gerne custom skilt, dog vil prisen stige, alt efter hvad du ønsker. - Finder du fejl eller mangler i basen laver jeg det gerne for dig. - Dupebeskyttelse Ved køb. find mig ingame eller på discord MrMikkel#6144 Kom gerne med idéer til andre baser DUPEN sælges af MrMikkel
  5. MEKANIKER BASE NONVIP BLIVER SOLGT MED DUPE PROTECTION PROPS 50 PRIS 50.000 KONTAKT JOHN MILLER SvendÅve#6692
  6. BUTIK 2 BASE & GUNSHOP NON VIP BLIVER SOLGT MED DUPE PROTECTION E2 MEDFØLGER PROPS 50 PRIS 250.000 KONTAKT JOHN MILLER SvendÅve#6692
  7. MEKANIKER BASE VIP BLIVER SOLGT MED DUPE PROTECTION PROPS 80 PRIS 125.000 KONTAKT JOHN MILLER SvendÅve#6692
  8. CIRKEL K BASE BLIVER SOLGT MED DUPE PROTECTION PROPS 37 PRIS 100.000 KONTAKT JOHN MILLER SvendÅve#6692
  9. BORGMESTER BOD DER MEDFØLGER E2 MED AUTOMATISK LICENSE & TIL OG HOLDE ØJE MED INDKOMST BLIVER SOLGT MED DUPE PROTECTION PRIS 75.000 KONTAKT JOHN MILLER SvendÅve#6692
  10.  

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.