Hop til indhold
Stavox

Åben klub  ·  21 medlemmer

xeans klub

Omkring denne klub

Ejerskabet af denne klub er blevet tvunget på mig af Emoyly. #EmoylyForModerator #EmoylyForModerator #EmoylyForModerator #EmoylyForModerator
  1. Nyt i klubben
  2. Det skal være den bedste af den bedste svampe prut!
  3. min dealer hedder Armin hvis du gerne vil have god svampe prut kontakt
  4. De siger til mig det er god kvalitet 🤒 Men burde nok skifte svampe til nogle andre for vil os gerne kunne prutte🤯
  5. plejer normalt at købe svampe af rimlig høj kvalitet, ved ikke om du måske gør det samme?
  6. Jeg plejer at bøvse af dem 😕 hvordan kan du have bedre fordele end mig med svampe!!
  7. hej filsøe det her er bims der spiller stavox, jeg spiser desværre ikke svampe længere fordi jeg simpelthen prutter så meget af dem.
  8. Spis alle de svampe du vil! Det er godt for helbredet!
  9. har fået styr på mit liv igen og er stoppet med at spise svampe om morgenen tak for invite xean mendes
  10. tak for alt xeans klub, men tror desværre jeg melder mig ud, da jeg simpelthen ikke har nok tid, samt overskud til at være med. vil forevigt tage minderne med mig overalt jeg går, karsewang ude..
  11.  

• Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.