Hop til indhold
Stavox

Åben klub  ·  25 medlemmer

Stavox VR

Omkring denne klub

Eyoo Denne gruppe er til folk med VR, I er alle dog stadig velkommen.
  1. Nyt i klubben
  2. Det vil give meget mere mening for dig og købe et Rift S i stedet for et Quest 2, hvis du alligevel bare kun har tænkt dig og bruge det sammen med din pc. Nu har jeg selv et Oculus Rift S. Jeg er pisse glad for det, det er supernemt og bruge, og det virker bare. Jeg kan 100% anbefale det til prisen.
  3. Så synes jeg du skulle gå efter Oculus Rift S da den dirkete er lavet til pc samt er billig
  4. HTC og Valve er begge to 5000 - 7000 kr jeg har ikke lige budgettet til det og oculus quest 2 er billigt og har tænkt mig at kører i link kable til min pc. Men tusinde tak for hjælpen
  5. Alså nu siger du at du kun vil købe 5-6 spil men typisk ender man at blive hooked vr og vile have noget mere til. Jeg fraråder altid at køre med oculus trådløse versioner da det simpelthen ifølge mig bare ikke er godt nok endnu. Dog er 64gb en fin størrelse, dog kommer det også helt and på hvad af spil du vil spille da du nok ik magter og skulle installere boneworks eller lign om og om igen når du vil spille det. De spil som du vil spille, tjek op på hvor meget de fylder og regn derfra. Så ved du hvad du nogenlunde skal bruge. Jeg valgte HTC og Valve af de grunde at det var 1000x bedre i opløsning og tracking samt plads, da du jo bruger din computer ofc. Håber det hjalp lidt... Ya
  6. Jeg overvejer at købe i Oculus quest 2 men er i tivl om jeg skal købe 64gb eller 128. Køber sikkert kun et par spil 5-6 stk.
  7. Jeg har haft en Oculus rift men har fornyligt skiftet ud med en oculus quest 2. Real epic at kunne kører totalt uden kabel.
  8. Valve Index VR-sæt
  9. har ikke selv et lige pt men har 2 venner der har et oculus quest 2 med 256 gb plads selv har jeg spillet på et med 64 gb plads og det var ikke nok da jeg gerne ville have lidt forskellige spil downloadet på en gang
  10. Hvad bruger i af VR Headset?
  11.  
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.