Hop til indhold
Stavox

Omkring denne klub

Her kan du få gratis custom baser lavet af Zetaz og jeg, og nogle gange så poster jeg nogle e2'er jeg har lavet!
  1. Nyt i klubben
  2. _____________________________________________________________________________________ Dit in-game navn: Dit Steam Id: Din alder: Hvilke toolgun redskaber kan du finde ud af at bruge (Precision, E2, osv.): Hvad er du bedst til, E2 eller at bygge? Er du villig til at samarbejde sammen med os andre?: Har du Discord (Ja/nej)? Send gerne nogen billeder af hvad du har bygget/kodet: _____________________________________________________________________________________
  3. Her uploader vi gratis baser som vi har lavet rundt omkring.
  4. Standalone base eller bygget til en ownable bygning på Rock, eller Evo?: Base størrelse? (Hvis det er en standalone base): Noget specielt du vil have jeg skal bygge til den? (Kunne være en speciel indgang eller en anden form for opbevaring): VIP eller Non-VIP?: Standalone = Base som bare består af props Ownable bygning = En base som bliver lavet til, fek.s. Den ensomme villa.
  5.  

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.