Hop til indhold
Stavox

Omkring denne klub

Dette er klubben for ganget Atlantis, som er styret af ZeTaZ og Kiwi Z.

1. Nyt i klubben
  2. Ingame navn: sandfeld IRL navn: peter Alder: 9 Hvor mange timer har du på Stavox:? 53 Hvorfor skal du være del af ganget:? jeg har spillet meget minecraft, og mine venner fortæller mig at jeg er en pro minecraft spiller. jeg kan bygge huse og farm netherwarts for jer i minecraft. Hvilke gangs har du vært med i, og hvilken rolle spillede du:? desejedrenge123 jeg var leder og det gik rigtig godt men jeg syntes det begyndte at blive rigtig kedeligt derfor valgte jeg og give min venner leder og de valgte og SCAM mig hvilke betød at jeg mistede hele min base og jeg er rigtig ked af det og vil rigtig gerne join jer. Hvad kan du bidrage med:? som sagt er jeg en pro pvper de kalder mig itz6969peter123diamondswordWITHERrekter123__6969xx Snakker du med nogen for ganget:? nej
  3. Ingame navn: IRL navn: Alder: Hvor mange timer har du på Stavox:? Hvorfor skal du være del af ganget:? Hvilke gangs har du vært med i, og hvilken rolle spillede du:? Hvad kan du bidrage med:? Snakker du med nogen for ganget:? Vi regner med at, du vil bruge tid i din ansøgning. Ellers vil den blive afslået 🙂 Krav Aktiv! Kunne tage et gang seriøst! VIP er en stor fordel! bruge tid på at lave meget weed!
  4. Vi har valgt at afslå din ansøgning. Skriv til Kiwi Z, over Forum. For at vide hvorfor du ikke kom med på holdet
  5. Ingame Navn: ↳ Kenzooo IRL Navn: ↳ Peter (Efternavn tilgængelig ved efterspørgsel) Alder: ↳ Jeg er 13 år gammel, jeg bliver 14 her den 12 oktober Hvor mange timer har du på Stavox?: ↳ Jeg har ca.1400 timer på Stavox. Det er da ret meget 🙂 Hvorfor skal du være en del af ganget?: Jeg skal være en del af ganget af følgene grunde. ↳ Jeg er god til at lave Weed og kan lave det fra jeg kommer hjem til jeg skal slukke. ↳ Jeg kan farme rigtig mange printere og tjene en masse xp på den måde. ↳ Jeg er god til at raide folk, og kan snakke med enhver person 🙂 ↳ Jeg kan hjælpe andre hvis de har brug for det 🙂 Hvilke gangs har du vært med i, og hvilken rolle spillede du:? ↳ Cardinal Angels: Jeg er medlem lige PT af et gang der hedder "Cardinal Angels", min rolle der er "Owner". ↳ Rockford Cartel: Jeg har været medlem af et gang ved navn "Rockford Cartel", mine roller var "Aspirant (En helt ny en) og så var jeg Kadet (En lidt ældre men sammentidig ny person) ↳ Knock Out Kings: jeg har også været medlem af et gang ved navn "Knock Out Kings", min rolle var "Owner". Hvad kan du bidrage med?: Som skrevet ovenover: ↳ Jeg kan lave meget weed ↳ Jeg kan farme printere ↳ Jeg kan raide meget ↳ Jeg kan tjene penge, og hjælpe andre Snakker du med nogen fra ganget?: Ja, det gør' jeg. Her er følgene personer: ↳ Snakker med @Nikolaj nogen gange ↳ Snakker ogs' med @Kiwi Z engang imellem ↳ Og ogs' en gang imellem @ZeTaZ, dog ikke så tit Tak fordi i gad at læse min ansøgning, det er jeg meget glad for. Håber i vil give mig en chance. // Kenzooo
  6. Vi har valgt at afslå din ansøgning. Skriv til Kiwi Z, over Forum. For at vide hvorfor du ikke kom med på holdet
  7. Ingame navn: Kenzooo IRL navn: Peter Alder: 13 år snart 14 Hvor mange timer har du på Stavox:? over 1250 +- Hvorfor skal du være del af ganget:? Jeg skal være en del af ganget fordi Jeg er aktiv hele tiden. Jeg bruger alt min fritid på at side på Af og spille farme osv. Hvilke gangs har du vært med i, og hvilken rolle spillede du:? Cardinal Angels (Ejer) Rockford Cartel (Aspirant og Kadet) Kan ikke huske andre Hvad kan du bidrage med:? Farme printere lave weed og penge Snakker du med nogen for ganget: Snakker med @Nikolaj. Det er da meget hygge
  8. Vi har valgt at acceptere din ansøgning. Kontakt ZeTaZ eller Kiwi Z, for at få en invite til Atlantis
  9. Ingame navn: Nikolaj IRL navn: Nikolaj Alder: 12 År (20/12/2006) Hvor mange timer har du på Stavox:? 1508 Hvorfor skal du være del af ganget:? Jeg snakker en del med @ItsSokke, Og har en del erfaring indenfor Stavox. Så vil jeg starte på Stavox igen efter en lille pause. Da jeg savnede det dejlige community. Jeg håber derfor at i acceptere mig så jeg kan komme ind i fællesskab igen 🙂 Hvilke gangs har du vært med i, og hvilken rolle spillede du:? Jeg har været med i følgene gangs: Gamesense (Sort Slave lol), Zegra (Ejer/Medejer), The Millers(Var bare et normalt medlem da de ikke rigtigt går så meget op i ranks) og en række andre gangs jeg ikke rigtigt kan huske Hvad kan du bidrage med:? Lave weed, Printere generelt det "normale" som xp osv... Snakker du med nogen for ganget:? @ItsSokke og har snakket med nogle andre få gange
  10. Du har 24 timer til at lave mere på den, ellers bliver den afslået du skal også følge den nye skabelonen 🙂 vi har valgt at lave om på den 🙂
  11. Ingame navn: Deshawn IRL navn: Deshawn Alder: 13 år gammel Hvor mange timer har du på Stavox:? over 1400 timer Hvorfor skal du være del af ganget:? Fordi jeg kan siddee og lave weed hele natten Hvilke gangs har du vært med i:? Labratory, De Lyserøde røvere, Gamesense, Nationality, Silent Wizards Hvad kan du bidrage med:? Weed all day all night Snakker du med nogen for ganget:? Ja jeg kommer tit ind og snakker med jer
  12.  

• Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.