Hop til indhold
Stavox

Omkring denne klub

Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

1. Nyt i klubben
  2. Det gør jeg med det samme
  3. Det er ligegyldigt hvordan den ser ud, så længe vi får svarene vi leder efter 🙂
  4. Der er en tråd der hedder Ansøgninger. Find den, når du har fundet den skal du finde Sandfelds skabelon og copy paste den. Derefter laver du en ny tråd hvor du skriver din ansøgning
  5. Absolut den grimmeste ansøgning jeg længe har set. Men tillykke med det i guess
  6. Du vil blive inviteret senere idag, pm enten Kranberg, Sandfeld eller mig, hvis du ser os på serveren
  7. MrMikkel

Join

Hvordan kommer man ind i dette mega fede gang?
  8. Hvor mange timer har du på Stavox? 803 Vil du være villig til at spawn krukker, så længe vi har dem klar til at blive spawned. ja Hvor aktiv vil du være. på næsten hele tiden und tagen hvis jeg skal noget Rockford eller Evocity (begrund). mest begge Er du ordblind? nej Hvor gammel er du? 12 Bliver du hurtigt sur? Nej Hvad er dit yndlings job? (på stavox) Tyv Dyrker du tit weed/printere. ja hvis jeg får adgang Hvor rig er du? (biler i penge værdi) Range rover penge 2,4 mil Hvornår går du i seng? (hverdag og weekend) hverdag kl 21.00 eller 20.40 Weekend kl 22 til 23 eller 01 Hvilke gangs har du været i? The Humans og la famillia hefla hefla og cardinal angels Har du nogen erfaring med at bygge? (gemme baser, e2'er og stack tool. ik så meget
  9. Siden ganget er fuldt lige nu, vil du være på den accepterende vente liste.
  10. Hvor mange timer har du på Stavox. 2104 timer Vil du være villig til at spawn krukker, så længe vi har dem klar til at blive spawned. ja Hvor aktiv vil du være. jeg vil være på hved dag Rockford eller Evocity (begrund). evocity det er den ser ver jeg altid har spilet på Er du ordblind? nej Hvor gammel er du? 14 år Bliver du hurtigt sur? nej Hvad er dit yndlings job? (på stavox) tyv Dyrker du tit weed/printere. ja Hvor rig er du? (biler i penge værdi) 4.425.000 Hvornår går du i seng? (hverdag og weekend) hverdag 20.30 til 21.00 weekend 24.00 til 1.00 Hvilke gangs har du været i? brows exotic mange forskellige Har du nogen erfaring med at bygge? (gemme baser, e2'er og stack tool. ja Hvor ofte spiser du popcorn? det svinger
  11. Meget uheldigt, du kommer med din ven. Når han engang bliver unbanned, bliver han også added til ganget. Han kan sagtens blive inviteret til vores discord.
  12. https://gyazo.com/3c8ad085a5e389600a234894aec33821 Da dette lige er sket er der kun Tottaly Gamer DK tilbage
  13. Du bliver accepteret sammen med dine venner.
  14. Lyder godt. Skal jeg få dem til at indsende en ansøgning eller kan det bare undgås?
  15. Det vil være bedst hvis i allesammen valgte og join, fordi så vil der ikke være den store grund for jer til og inside os. Jeg er desuden ham der laver weed main, de dage jeg ikke er der kan du selvfølgelig deles med nogen.
  16. Ved ikke om det er muligt for dem at ansøge. Men ellers ved jeg ikke rigtigt.
  17. din ansøgning lyder fornuftig, du bliver accepteret. Hvad med din andre venner? Totally Dk Gamer og bune?
  18. er lederen. Men ganget blev kun oprettet for de ekstra hjælpe fordele.
  19. Hvilke rolle spiller du i "Rocker Banden"?
  20. Hvor mange timer har du på Stavox: 1300 Vil du være villig til at spawn krukker, så længe vi har dem klar til at blive spawned: For det meste, ja. Hvor aktiv vil du være: Jeg vil skam være meget online som altid. Rockford eller Evocity (begrund): Rockford. Synes bare at det er de mere OG spillere som spiller der inde. Er du ordblind? Nej. Hvor gammel er du? 13 3/5 Bliver du hurtigt sur? Nej. Hvad er dit yndlings job? (på stavox) Tyv. Pga der kan man have det langt sjovere end alt andet. Dyrker du tit weed/printere: Er det overhovedet et spørgsmål? Meget meget tit. Hvor rig er du? (biler i penge værdi) Har 4Mil+ i banken og en god C1. (Tjent på de sidste par dage, da jeg er begyndt at spare sammen og ikke bare købe en masse våben til HELE holdet.) Hvornår går du i seng? (hverdag og weekend) Hverdag er det Ca 22 og weekend er ca 00:00 - 01:00. Hvilke gangs har du været i? WildRose som jeg selv ejede + Myths x2 som jeg var medlem af i noget tid. Har du nogen erfaring med at bygge? (gemme baser, e2'er og stack tool) MASSERE! Hvor ofte spiser du popcorn? Faktisk ikke ret tit.
  21. Du skal spille sammen med Dr.No og Madsr12. Det er deres Discord navne. Hvis du ser dem i discorden, join dem
  22. Du bliver accepteret, siden du har været med i et gang som vi er store fjender med, så vil vi ikke have den største tillid til dig. Derfor vil du blive sat til Evocity Gruppen.
  23. Hvor mange timer har du på Stavox. - Cirka 2-4 timer om dagen Vil du være villig til at spawn krukker, så længe vi har dem klar til at blive spawned. - Ja så længe jeg ikke selv bruger dem Hvor aktiv vil du være. - Gennemsnit på 2-4 om dagen Rockford eller Evocity (begrund). - Jeg spiller stort set kun på Evo, da jeg bedst kan lide mappen + jeg har alle min basser der inde, også spiller dem jeg snakker med derinde Er du ordblind? - Nej Hvor gammel er du? - Jeg er 16 år Bliver du hurtigt sur? - Er ikke typen der bliver sur tilter mest. Men der skal meget til for at tilte mig Hvad er dit yndlings job? (på stavox) - Tyv?? Dyrker du tit weed/printere. - Ja det gør jeg stort set altid når jeg er online, har også selv bygget basser, hvor man kan gøre det Hvor rig er du? (biler i penge værdi) - Omkring en mil - Bruger ret mange penge Hvornår går du i seng? (hverdag og weekend) - Det forskelligt men ikke før 23 Hvilke gangs har du været i? - Baske da det var det eneste stor gang på Evo - Men de er ikke særlig aktive Har du nogen erfaring med at bygge? (gemme baser, e2'er og stack tool. - Vil i hvert fald siger jeg bygger over gennemsnittet på serveren - Har bygget nogle rimelig gode basser på Evo Hvor ofte spiser du popcorn? - Når jeg har nogle, så spiser jeg dem
  24. I denne post kan du læse om vores krav, og hvordan du laver din egen ansøgning! Krav: -Loyalitet. -13 år eller mere. -Du skal ikke være en kedelig taber. -150 timer inde på Stavox. -Skal have en Stavox forum account. -Skal kunne størstedelen af reglerne. -Aktiv. (hvis der er perioder hvor du ikke spiller, bliver du kicked. Når du begynder at spille igen skal du bare kontakte mig, og så vil du højst sandsynligvis blive inviteret igen. -Du skal både være parat til at tage det seriøst og useriøst. -Du skal kunne tolerer at vi hygger i basen. -Du skal have discord. -Du skal være en del af vores discord gruppe. Skabelon til Ansøgning. ---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*) Hvor mange timer har du på Stavox. Vil du være villig til at spawn krukker, så længe vi har dem klar til at blive spawned. Hvor aktiv vil du være. Rockford eller Evocity (begrund). Er du ordblind? Hvor gammel er du? Bliver du hurtigt sur? Hvad er dit yndlings job? (på stavox) Dyrker du tit weed/printere. Hvor rig er du? (biler i penge værdi) Hvornår går du i seng? (hverdag og weekend) Hvilke gangs har du været i? Har du nogen erfaring med at bygge? (gemme baser, e2'er og stack tool. Hvor ofte spiser du popcorn? ---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*)---(*) Titlen på din post skal blot være: "navn" - Gang Ansøgning
  25.  

• Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.