Hop til indhold
Stavox

Omkring denne klub

Det er klubben hvor du kan klage over skolen fx. hvornår du får fri, dine opgaver og alt andet der er træls ved skolen. Vi kan højst sandsynligt ikke rede dig men du kan få dine frustrationer ud.

1. Nyt i klubben
  2. Hehe skud ud dengang jeg fyldte en pose med nok 2-3 kilo karamel eller noget i den stil og bare cripwalkede op til lærerens bord og dumpede dem i klassens pose. Spiste ikke nogen af dem selv, da jeg ikke kan lide karamel og generelt ikke spiser så meget usundt men kæft jeg følte mig gangster.
  3. Jeg håber i joker. At give børnene en håndfuld karameller og se deres øjne gløde op af glæde var legit noget af det bedste ved at afslutte folkeskolen. Det var også ret sjovt at smadre 7-8 klasserne med barberskum ude på græsplænen bagefter, men er ikke sikker på om de nuværende 9. klasser havde samme mulighed pga. corona ☢️
  4. Fuck en god ide, den kommer jeg til at bruge
  5. Hel enig fuck jeg glæder mig ikke til den sidste skoledag jeg har på torsdag, hvorfor må man mon ikke tyre nedfrosne karameller på de små lorteunger, jeg forstår det sku heller ikke, men i stedet kan vi måske kaste sten til de små børn de skal jo ikke spises.
  6. Så skal man til at planlægge 9. sidste skoledag, og underholde SMÅ KLAMME BØRN, ååååååårrrrgh plus at man ikke i år må tyre nedfrosne karameller på de små lorteunger!!!!
  7. Det er selvfølgelig også træls, men det havde jeg sgu ingen viden om 🙂
  8. @DEAGLEMEISTER Takker, men problemet er at man er nød til at starte sin chromebook i developer mode og det har min skole slået fra 😧
  9. Men her har du svaret på det 😉
  10. @DEAGLEMEISTER Vores skole computere er chromebooks 😧 @Joergen kan man bruge visual sudio code på chromebook??
  11. Du kan vel bruge visual studio code tror jeg
  12. Kan man gøre det eller noget lign på en chromebook?
  13. https://www.y8.com/games/slope Ja, det er lidt gammelt
  14. er begyndt at spille et spil på friv der hedder super onion boy det er bare mario men du er bare et løg men det er sygt https://www.friv.com/z/games/superonionboy/game.html?Desktop-x-x-w-a-x-xx
  15. Spiller noget der hedder "Governor of Poker 3" på steam.
  16. Man kan også spille poker eller blackjack.
  17. Skolen er lidt for nem, får kun 12' taller
  18. Jeg kunne ikke være mere enig, vi skal alle sammen dø. fuck systemet
  19. Vi ved alle i forvejen at skole er et helvede, men noget der gør det værre er at skolen tvinger børn til at lave børnearbejde. Fx. i matematik skal man hele tiden lave opgaver, lærerne gider jo ikke selv lave dem så de sætter børne til at lave det. lidt ligesom i dansk, man skal skrive en stil til ens lærere som bare retter den og sender den ind som deres eget arbejde. skolen er skabt af satans vrede, til at gøre børn deprimeret og få selvmords tanker og nogen gange begår børn også selvmord.
  20. Slap dog af mic, der er ingen grund til at kalde timu og mig evnesvage og dumme, vi er helt normale, vi truer bare de andre fra klasse og skiftes til at true tilfældige mennesker fra klassen. Citat moonshine og poker er det bedste ever. Ps vi ved godt vi er hjernedøde men vi er ikke evnesvage.
  21. @Timu h Det siger mere om jer. Grundlaget til i har fået det forbud er nok, fordi lærene tror i er så dumme og ævnesvage som du er her på forummet.
  22. Så længe det bare er en trussel må de da gøre det så tosset de vil? Samt du ved godt at hvis man kaster med sakse så bliver man populær har du prøvet det? Hvis du tror at man får migræne fordi at en anden har haft det så kan vi hurtigt få afgjort hvem af dig og dine sakse kastende venner der er klogest Kenzo, Timu H har ikke sagt at du skal læse hans opslag 🙂 (Kenzo hård type alligevel) //Misser ( @Polle "Far jeg gider ik det pis der" )
  23.  

• Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.