Hop til indhold
Stavox

Omkring denne klub

Jeg keder mig. Gør du? --- Måske har din ven, anbefalet en serie eller film? Skal vi se den sammen?
  1. Nyt i klubben
  2. Serienavn: Ragnarok Resumé: Serien handler om en dreng, hans bror og hans mor der flytter til en lille by i norge der hedder Edda. Edda er ikke en normal by, Edda har nemlig stærkt sammenhæng med oldverdenen og nordisk mytologi. Jeg er lige begyndt på at se første sæson for anden gang, mere vil jeg ikke spoile ;)) Personlige rating: 9/10
  3. Banger serie, jeg har set den syv milliarder gange, kan varmt anbefales.
  4. Serienavn: The Flash Resumé: Serien handler om Barry Allen som da han var lille blev hans mor dræbt. Da hans mor blev dræbt var Barry vidne til det. Han så røde og gule lyn i en cirkel rundt omkring hans mor hvorefter Barry lige pludselig var et par gader væk. Da han kom tilbage var hans far ved at blive arresteret for mordet på Nora Allen ( Barry's Mor ). Barry er så senere flyttet ind og opforstret ved hans fars ven Joe West som er betjent ( også betjenten der arresterede hans far ). Barry er så vokset op og blevet efterforsker i CCPD ( Central City Police Department ). Det ender alt sa
  5. Serien handler om hvordan de forskellige DC superhelte og skurke blev til hvad de er kendt for idag. Man følger en detektiv ved navn James Gordon og Unge Bruce Wayne aka (Batman) skide god serie som kan stærkt anbefales hvis man er DC fan og er nysgerrig på hvordan de forskellige superhelte og skurke var før de blev til hvad de er kendt for idag. Personlig rating: 9/10
  6. Lucifer er en SINDSYG serie den er mindst 9/10 Kan stærkt anbefales herfra
  7. Har set den - Den er fucking nice og kan fuldstændig anbefale den hvis du var fan af de gamle Karate Kid film.
  8. Serienavn: Cobra Kai Resumé: Det er en fortsættelse på den helt gamle karate kid, hvor man følger Daniel LaRusso og Johnny Lawrence. Johnny som var bøllen i karate kid og kæmper hos Cobra Kai som var den karate klub som Daniel LaRusso vandt over. Siden er han blevet bilhandler og millionær, hvor Johnny er der hjemme og drikker bajer. Han genåbner Cobra Kai, det bliver Daniel så irriteret over så han åbner Miyagi Do karate op igen for at stoppe Johnny. Men synes i skal se den, også især hvis man er fan af karate kid filmen. Personlige rating: 9/10
  9. Serienavn: Lucifer Resumé: Serien handler om djævelen Lucifer som der blev udstødt fra himmelen af sin far for at lede helvede, han er så skredet fra helvede for at være i mennesklighedens tilstedeværelse. På jorden er han klubejer og millioner. Han kan udvinde folks indre begæringer, han møder så en kvindelig detektiv og derefter løser de mord sammen. Resten må du selv finde ud af ;)) Personlige rating: 7/10
  10. Underverden handler en er person ved navn Zaid, som bliver spillet at Dar salim i min optik danmarks svar på Dwayne "The rock" Johnson sammen med Ronald møller. Zaid er operations læge, er derfor realativt velhavenede. Derimod hans bror Yasin, som er med i en gadebande. Yasin bær Zaid om et 100,000kr, grunden bliver ikke beskrevet men jeg personligt tror det er til at betale en gæld. Zaid vælger ikke at låne ham pengene, og tænker ikke mere på det. SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER-ikke læs vidre hvis du har tænkt dig at se filmen-SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER
  11. Hey Jeg tænkte på, at vi snart havde rundet 100 mennesker i gruppen. men der er lidt kedeligt, er der ikke? lidt gode serier her og der, er vel fint? eller er der måske nogen der har nogle gode ideér? skriv dem endelig, så vi kan lave noget godt klubben
  12. Serienavn: How to sell drugs online (FAST) Resumé: Tysk serie, som handler om 2 gutter Moritz og Lenny, som vælger at bruge deres projekt "MyTems" som skulle være et online gaming-marked om til en drug portal på darkweb, for at imponere Lisa (Moritz' ex-kæreste), da en fyr ved navn Dan sælger drugs. Personlige rating: 8/10 - De taler tysk, men den er sku god nok 😄
  13. Se filmen med Mark Wahlberg i stedet, den er meget bedre.
  14. Serienavn: Mr Iglesias Resumé: En mega sjov lærer som underviser sin klasse i historie, Hvor der sker en helt masse sjove ting. Der er lige kommet en anden sæson som jeg skal til at kværne 🙂 Personlige rating: 420/10
  15. Serienavn: Shooter Resumé: En serie som første sæson handler om vores hovede person: Bob Lee Swagger bliver hængt op på mordet på den ukrainsk præsident som han så prøver at blive frikendt for, Bob Lee er gammel marine soldat sniper og serien er fyldt med fede flashbacks, Anden sæson prøver han og 2 venner (den ene som hang ham op på mordet) at udrydde en orginastion der hedder Atlas! Vil ikke tease for meget. Personlige rating: 69/10
  16. Serienavn: F Is For Family Resumé: Handler om en familie fra 70'erne (cartoon). Mega sjov, massere af skænderier! Personlige rating: 10/10
  17. 10/10 Har set den 2 gange nu 🙂
  18. Super interessant film, som er baseret på virkelige hændelser. Den handler om, hvordan en afroamerikansk-betjent med hjælp fra sin jødiske kollega, infiltrerer "KKK" som undercover-betjente. på baggrund af at den er så godt filmatiseret ift. Hvordan det rent faktisk foregik den gang, ender Min egen bedømmelse på: ⭐⭐⭐⭐⭐/⭐⭐⭐⭐⭐
  19. @Matti 🐐 Lol, har legit lige set den sidste af dem her for 2-3 dage siden, og så kommer dette. 😄
  20. Olympus er helt klart bedst :)) Du kan se 'Angel Has Fallen' på Yousee TV & Film.
  21. vil så sige at olympus er den bedste. så angel has fallen fordi min storebror var så heldig at han downloader torrentede film eller sådan noget og så var den lige der. angel er mediocre, vil ikke sige at den er god. men det kommer lidt an på, hvad ens smag er angående film.
  22. Filmnavn: Olympus has fallen, London has fallen & Angel has fallen Resumé: Trilogien omhandler den amerikanske præsident (Aaron Eckhart & Morgan Freeman), og hans ene secret service agent (Gerard Butler). Filmene omhandler forskellige terror angreb rundt omkring i landet, og man får et indblik i hvordan, at Gerard Butler tackler situationen som secret service agent. Personlige rating: (8/10)
  23. DeT klArT eN 10/10 mED massEre Af SammenHæNg Mellem ePISOderNe
  24.  

• Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.