Hop til indhold
Stavox

Omkring denne klub

Køb, sælg eller giv dine ting ud! | Voksende fællesskab. | Giveaways
  1. Nyt i klubben
  2. hvordan putter jeg den ind i advancet duplicator 2
  3. Hej kære medmennesker! Jeg har en roadblock som jeg nok aldrig får gjort 110%. Den virker fint, crasher ikke, og flow er generelt okay. Tænker der er nogen der får glæde af den. roadblock[sx].txt
  4. Havde engang noget til taxachauffør.. Det kunne måske være en mulighed?
  5. Changelog v1.1 En bedre metode at finde gmod - finder steam igennem registry og kigger i installationsfoldere. BETA Direct download, download E2'er direkte ned til GMOD - Kun en på nuværende tidspunkt. Vil i fremtiden gerne have at den skal kunne manages online. Opstartsoptimeringer. Optimering af koden. Ny font, for at undgå GTA-Hack-Style
  6. Det ligner fandme noget hack man kunne finde ved at skrive "Free GTA V hack 100% working no ban"
  7. Syntes du at det er irriterende at downloade dupes fra Stavox'es forum? Jeg har lavet en applikation som gerne skal gøre det nemmere at tilføje ting som E2'er og Dupes til dit spil. Den måde som applikationen fungerer på, er ved at den selv prøver at finde hvor dit gmod er, og så skal du dragge den/de filer over som du vil have ind i gmod. Tryk flyt når du har alt du skal have med, og så er du godt kørende. Applikationen er nok ikke 100% stabil, men jeg ser gerne at i kontakter mig via Discord eller her på forum, hvis i oplever store fejl. Tag programmet som en beta, som er til at hjælpe. Download .Zip filen, og udpak den. Find .exe filen og kør den, evt. lav en genvej til dit skrivebord. Programmet er lavet i Windows Forms, og er virusfri. Du kan med tryghed åbne applikationen, også selvom at dit antivirus er åbent. - Det kan jeg ihvertfald. I fremtiden kan der muligvis komme bedre og nemmere metoder. En idé jeg har er at jeg vil lave en autodownloader, hvor du simpelt klikker på den e2/dupe du vil have, så gør programmet resten. Håber i tager godt imod det, og ja, det kan virke unødvendigt, men jeg kedede mig. 😛 - MRBennetsen Changelog v1.1 En bedre metode at finde gmod - finder steam igennem registry og kigger i installationsfoldere. BETA Direct download, download E2'er direkte ned til GMOD - Kun en på nuværende tidspunkt. Vil i fremtiden gerne have at den skal kunne manages online. Opstartsoptimeringer. Optimering af koden. Ny font, for at undgå GTA-Hack-Style SXDragAndDrop_1_1_0_2.zip
  8. lyder helt fint, fordi ellers ville jeg gerne købe.
  9. Ja, det tror jeg, tænker dog jeg dæmper prisen. Måske i aften.
  10. Mojn G, har du stadig den der dupe liggende og er den lovlig og bruge?
  11. Jeg har arbejdet på en Roadblock i noget tid, og vil forsøge at sælge en slags Beta version, med opgraderinger. Altså man køber fks. nu (20/03/2021), og får den nuværende version V0.3 Beta. Men så snart der kommer en ny version, så får man den gratis. Jeg har kodet E2'en, og jeg har bygget roadblocken, så intet stjålet. Roadblocken er non-vip, og har 50 props, samt har kun en e2, som skal styre hele roadblocken, dette kan blive lavet om i fremtiden. Prisen ligger på de flotte 200.000, men alle der er en del af Vicerigs-styrken får den til 150.000, grundet at det altid er rart for dem at have en. Roadblocken kan testes inden køb, samt kan man komme med forslag, da det endnu ikke er den færdig version, men derimod en BETA, køber man betaen, får man selvfølgelig den færdige, som ovennævnt. Mangler der noget, kontakt mig gerne her i tråden. Key features: Kodet fra bunden, Nem at bruge, Viser meget information om ejeren (af køretøjet), Stor roadblock med god plads, Informationstavler over indgang, Informationsskilt med informationer om adfærd i roadblocken, AOS, Smartdoor fri, kun fading doors, kan kun åbnes via E2, af ALLE, Elegant design, som ligner mere end 50 props, Gode muligheder for at stoppe billister (Forbedres stadigvæk). Personer der har købt: Kaj | STEAM_0:0:549774330 0belix | ehhhh... TeNtE | Ja, det ogs' træls... Critz \ STEAM_0:0:142189984 Ducky20 | STEAM_0:0:56813494 Ved interesse, kontakt mig på forum, eller ingame. - ALT VIDERESALG VIL BLIVE LAGT OFFENTLIGT, SÅ ALLE FÅR INFORMATIONEN. Billeder:
  12. Den er vidst gjort public nu, er ikke skide aktiv herinde. 😅
  13. Hvorfor skriver du på et 2 år gammel post?
  14. Funktionerne er deaktiveret, men folk er begyndt at lave dem med mobilepay...
  15.  

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.