Hop til indhold
Stavox

Omkring denne klub

Herinde prøver vi at lære e2. Vi sælger også dupes og gratis ting

1. Nyt i klubben
  2. Update!; Grundet Konfirmation hos fætter, lejerskole og lidt mere, så er giveawayen udskudt til næste lørdag! Håber det er ok, (I kan stadig nå at tilmælde jer.), igen, held og lykke til jer alle. Nååår jo! I kan rette jeres penge og e2 post's til noget mere indskrænket område 😄
  3. Navn: Villiam Monopoly Idé: 75millioner kr eller en bank dupe + e2
  4. Husk ingame navn 🙂 Jeg ville lige sige at i gerne måtte komme med de idéer i kommer med, istedet for “en e2”, så skriv idéen så kan det blive aktuelt, burde jeg nævne, at top 3 ikke får samme ting? De får deres idé (hvis den er mulig, med mine evner)!
  5. Kaistar Altså.... Et par custombiler ville være fedt ;) ej. Du giver bare hvad fanden du lige vil. Eventuelt bare penge for at være sikker, så kan vi jo bare købe den E2 eller bygning vi vil have. Ehmm.... Op til dig ;)
  6. Morten Pedersen Hundredetusindevis af dollars uden nogen hage.
  7. Jimmi Mass CDM tur, på din regning. 😊
  8. Bananasplit E2´er det er altid lækkert
  9. Godt lige et tip... INGEN PENGE! Har kun 86k eller sådan noget 😭
  10. ZeTaZ du skal gi mig admin på din minecraft server
  11. Nikokolajjj Du kunne give en dupe væk (til de 3 vindere)
  12. MrMikkel Du kan give en dupe eller en e2 til de 3 vindere 🙂
  13. Ja, korrekt giveaway igen, men hvad er formålet ved at jeg bestemmer det? Så, jeg tænker i skriver hvad vi laver giveaway på, og hvad vi laver giveaway med, så ser jeg om det er muligt, med mine evner, så ser vi nok på det 🙂. for at deltage skal du skrive: Navn (linjeskift) Din idé. Du behøver ikke din idé, du kan bare deltage ved at skrive dit navn. lad os sige... den slutter på fredag, så har i 4 dage endnu sit at finde på den, eller nej, i har mindre... på fredag skal det også siges, at der holder jeg en afstemning om bedste idé, så ser vi hvem der vinder ud af top 3 i et lykkehjul!
  14. Ja, korrekt giveaway igen, men hvad er formålet ved at jeg bestemmer det? Så, jeg tænker i skriver hvad vi laver giveaway på, og hvad vi laver giveaway med, så ser jeg om det er muligt, med mine evner, så ser vi nok på det 🙂. for at deltage skal du skrive: Navn (linjeskift) Din idé. Du behøver ikke din idé, du kan bare deltage ved at skrive dit navn. lad os sige... den slutter på fredag, så har i 4 dage endnu sit at finde på den, eller nej, i har mindre... på fredag skal det også siges, at der holder jeg en afstemning om bedste idé, så ser vi hvem der vinder ud af top 3 i et lykkehjul!
  15. Hvad tænker du? Printer-alarm, profit udregner eller begge, måske noget helt andet?
  16.  
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.